مدیر کل نوسازی مدارس لرستان:

استانداردسازی بیش از ۳۵۳ کلاس درس در نور آباد / افتتاح ۷ مدرسه در الشتردر سال تحصیلی جدید

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۵:۳۹
کد خبر: ۱۲۱۹۶۰۷
استانداردسازی بیش از ۳۵۳ کلاس درس در نور آباد /  افتتاح  ۷ مدرسه در الشتردر سال تحصیلی  جدید
امیر غفوری نژاد گفت: بیش از ۳۵۳ کلاس درس با اعتبار ۷ میلیارد تومان از سال گذشته تا کنون در نور آباد استانداردسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ غفوری نژاددر  بازدید  از فضاهای آموزشی سلسله و دلفان که به همراه  با حضور یحیی  ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ،  ورناصری معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشورانجام گرفت ،اظهارکرد : ما همه تلاش خود را در راستای ساخت و ارتقا مدارس در دو منطقه سلسله و دلفان بکار گرفته ایم اما حجم کاستی ها خیلی زیاد است .

اوافزود : ما بعنوان متولی ساخت مدارس با مشارکت خیرین ، هم اکنون مشغول ساخت۳۴ مدرسه در قالب ۱۲۷ کلاس درس در شهرستان نورآباد با اعتبار کلی ۶۳ میلیارد تومان هستیم که با اتمام آنها ۷ دهم متر به سرانه فضاهای آموزشی این منطقه افزوده خواهد شد ، همچنین از سال گذشته تا امروز ۳۳ چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار ۱ میلیارد تومان در نورآباد ساخته شده است .

غفوری نژاد در بحث استاندارد سازی سیستم های گرمایشی نیز تصریح کرد: بیش از ۳۵۳ کلاس درس با اعتبار ۷ میلیارد تومان  را از سال گذشته تا به حال فقط در نور آباد استاندارد کرده ایم و این در حالی بوده است که کل اعتبارات ما برای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس استان ۲۰ میلیارد تومان بوده است .

او با اشاره به شهرستان الشتر اذعان داشت : در حال حاضر ۱۶ مدرسه با ۷۹ کلاس درس و اعتبار کلی ۳۲ میلیارد تومان در این منطقه در حال ساخت است و در بحث استاندارد سازی سیستم های گرمایشی هم ۲۰۷ کلاس درس با اعتبار  ۶۵۰ میلیون تومان از سال گذشته تا الان آماده شده است .

مدیر کل نوسازی مدارس گفت : در ابتدای سال تحصیلی جدید شاهد افتتاح ۷ مدرسه در الشتر و ۶ مدرسه در نورآباد خواهیم بود .

 

 

نظر شما