اجرای طرح محدودیت تردد در جاده های لرستان درجهت مقابله با کرونا

۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۰:۵۴
کد خبر: ۱۲۲۰۹۱۸
اجرای طرح محدودیت تردد در جاده های  لرستان درجهت مقابله با کرونا
رئیس پلیس راه لرستان از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت تردد در جاده های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ "مصطفی دالوند" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برابر با مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان ،طرح ممنوعیت و محدودیت های تردد در جاده های استان لرستان اجرایی می شود.

اوافزود: خودروهای با پلاک بومی حق خروج از استان و خودروهای با پلاک غیر بومی حق ورود به استان را نخواهند داشت.

رئیس پلیس راه لرستان ادامه داد: ورود به شهرهای دارای جاذبه گردشگری که به صورت شهرستانی منع سفر شده نیز ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: خودروهایی که طرح ممنوعیت و محدودیت کرونایی را رعایت نکنند نه تنها توسط دوربین ها بلکه توسط همکاران ما در نقاط استقراری اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه این طرح از روز یک شنبه ۲۴ مرداد ماه آغاز شده تا پایان روز ۵ شهریور ماه ادامه دارد، لذا از شهروندان خواست، همکاری لازم را با ماموران پلیس راه داشته باشند و به جهت شکست این ویروس منحوس، حفظ سلامت خود و سایر هموطنان ممنوعیت ها و محدودیت ها را رعایت کنند.

او تصریح کرد: تیم های گشت پلیس راه در ورودی های نه گانه استان " گشور ، اشترینان ، هیراب ، مومن آباد ، خمه، پل زال ، پاعلم ، زانوگه ، گاماسیاب "مستقر بوده و ورود کلیه خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی از استان ممنوع است.

 

 ✅وی در پایان اعلام کرد: ورود تمام خودروهای شخصی غیربومی و خروج تمام خودروهای شخصی با پلاک بومی خرم آباد ممنوع می باشد. وکسانی که اصرار بر تردد داشته باشند برابر قانون به مبلغ یک میلیون و پنچاه هزار تومان جریمه خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز