فعالیت ۳۵۰ نفر از پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در قالب "پاکبان محرم"

۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۱:۲۵
کد خبر: ۱۲۲۱۹۳۷
فعالیت ۳۵۰ نفر از پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در قالب پاکبان محرم
۳۵۰ نفر از پرسنل نواحی ششگانه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در قامت پاکبان محرم جهت پاکسازی محوطه‌های هیئت‌های عزاداران حسینی در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، حسین مرندی ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای به عزاداران حسینی اظهار کرد: پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در تمام مناسبت‌ها و مراسمات خالصانه در صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان قرار دارند.

وی گفت: امسال با توجه به شرایط خاص کشور و قرار گرفتن در وضعیت کرونایی پاکبانان سازمان مدیریت پسماند در قالب پاکبانان محرم جهت خدمت رسانی به عزاداران حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: پک‌های ویژه شامل دستکش، ماسک، کاور ویژه و سربند اباعبدالله الحسین در اختیار ۳۵۰نفر از پاکبانان ارومیه قرار گرفته و با برتن داشتن این کاور ویژه اقدام به پاکسازی محوطه هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی می‌کنند.

مرندی خاطر نشان کرد: در این روزهای معنوی از تمام شهروندان فهیم ارومیه خواستاریم که از حواسشان بیشتر به پاکبانان شهرمان باشد و در پاک نگهداشتن شهر ما را یاری کنند.

وی افزود: از انداختن ماسک و ریختن لیوان‌ها و ظروف یکبار مصرف در سطح شهر و معابر اجتناب شود و به خاطر داشته باشیم پاکبانان شهرمان این روزها علاوه بر انجام وظایف روزانه خود در بین هیئت‌های عزاداری نیز فعالیت می‌کنند تا شهری پاکیزه داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز