ملی پوش البرزی تیم تنیس روی میز ایران:

هدف‌مان حضور در جمع ۸ تیم برتر آسیا است/اردوهای آماده سازی خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۲۴۶۷
هدف‌مان حضور در جمع ۸ تیم برتر آسیا است/اردوهای آماده سازی خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم
ملی پوش البرزی تیم تنیس روی میز ایران با بیان اینکه در مسابقات آسیایی حضور در جمع 8 تیم برتر و کسب جواز صعود به مسابقات جهانی را هدف گذاری کرده ایم گفت: علیرغم شرایط سخت کرونا اردوهای آماده سازی خوبی را پشت سرگذاشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مریم فرعی اظهار کرد: تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان از 27 شهریورماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان برود و تلاش می کنیم تا شروع مسابقات خود را به حداثکر آمادگی برسانیم.

وی افزود: تاکنون دو مرحله اردو را پشت سر گذاشته ایم و از هفته جاری نیز سومین وآخرین اردوی آماده سازی تیم پیش از سفر به قطر برگزار خواهد شد.

فرعی با اشاره به غیبت اش در دومین اردوی تیم ملی به علت ابتلا به کرونا گفت: متاسفانه این ویروس مدتی من را از تمرین واردو دور کرد وباعث تحلیل بدنی ام شد اما خوشبختانه با تلاش پزشکان و تجویز داروهای لازم و تقویتی شرایط خوبی دارم و در اردوی آخر حضور خواهم یافت.

عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات آسیایی و کار دشوار تیم ملی در این مسابقات گفت: تاکنون نتوانسته ایم خود را به جمع 8 تیم برتر آسیا برسانیم و هدف اصلی تیم ملی نیز حضور در جمع 8 تیم و کسب جواز صعود به مسابقات جهانی است.

وی تصریح کرد: تمام توان خود را به کارخواهیم گرفت تا به این هدف برسیم و کسب مدال و رسیدن به جمع 4 تیم برتر را کمی سخت و دشوار می دانم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز