در ۳ ماهه اخیر رقم خورد؛

اعزام ۳۷۵۹ دستگاه ناوگان باری البرز برای حمل کالاهای اساسی از بنادر

۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۲۳۲۱۹
اعزام  ۳۷۵۹ دستگاه ناوگان باری البرز برای حمل کالاهای اساسی از بنادر
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: طی سه ماهه اخیر 3759 دستگاه ناوگان باری کالاهای اساسی و نهاده های دامی مورد نیاز استان البرز را از بنادر بارگیری و حمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی زندی فر اظهار کرد: با توجه به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی در کشور و بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در بنادر، به صورت متناوب و روزانه تعدادی کامیون از استان البرز اعزام و کالاهای مورد نیاز به استان وارد می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی های انجام شده و با همت رانندگان پرتلاش استان، هیچگونه وقفه ای در تامین کالاهای اساسی استان ایجاد نشده است، گفت: از زمان آغاز طرح  از 12 خرداد سال جاری، بیش از 3449  دستگاه ناوگان برای حمل کالا از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام  شده است، همچنین طی هفته گذشته تا امروز نیز 310 دستگاه ناوگان باری برای حمل گندم از استان به بندر شهید رجایی هرمزگان اعزام شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تصریح کرد به منظور قدردانی و تشویق رانندگان برای حضور مستمر به منظور حمل کالاهای اساسی، آیتم های تشویقی از قبیل تخصیص روغن دولتی، تخصیص 2 حلقه لاستیک با ارز دولتی به ازای 5  سفر به بنادر جنوبی،  به رانندگان ارائه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز