اروم‌آلیاژ ارومیه بدون کمک دولتی در پنج رده سنی مسابقات کشوری حضور دارد

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۲۳۷۵۳
اروم‌آلیاژ ارومیه بدون کمک دولتی در پنج رده سنی مسابقات کشوری حضور دارد
مالک باشگاه فرهنگی ورزشی اروم آلیاژ گفت: این تیم فصل جاری در لیگ دسته یک بزرگسالان کشور با حریفان خود رقابت خواهدکرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، مرتضی نجف‌نژاد مالک باشگاه اروم‌آلیاژ ارومیه در جمع خبرنگاران گفت: این تیم در دوازده سال فعالیت که شش سال آن بصورت رسمی بوده موفق شده بیشتر جام‌های استانی رقابت‌ها در آذربایجان‌غربی و شهری در شهر ارومیه را کسب کند و هم‌اکنون نیز در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان در لیگ دسته یک کشوری ور در رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان در لیگ مناطق حضور دارد.

وی افزود: تیم اروم آلیاژ تیرماه امسال در مرحله نهایی لیگ دسته دوم بزرگسالان کشور موفق شد یکی از چهار تیم راه‌یافته به لیگ دسته یک باشد و امسال در فصل جاری لیگ دسته اول با ۲۳ تیم دیگر در دو گروه دوازده تیمی رقابت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط لیگ دسته یک و برگزاری رقابت‌ها بصورت رفت و برگشت و فاصله مسافتی تیم‌ها، رقابت خواهدکرد که طبق برنامه رقابت‌ها در دو گروه دوازده تیمی خواهدبود و با توجه به تلاش همه تیم‌ها برای راه‌یابی به لیگ برتر و همچنین حمایت همه‌جانبه استان‌ها از نمایندگان خود برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر، اروم آلیاژ هم که تاکنون در طی این مدت کمکی از ارگان‌ها یا مسئولین دولتی نیز دریافت نکرده نیازمند حمایت آنهاست.

مالک باشگاه اروم‌آلیاژ افزود: باشگاه اروم آلیاژ که یک باشگاه خصوصیست امکانات زیرساختی از جمله سالن ورزشی، سالن بدنسازی و خوابگاه در اختیار دارد.

نجف نژاد در خاتمه گفت: از آکادمی باشگاه اروم‌آلیاژ بازیکنان به فوتسال کشور معرفی شده اند که از آن جمله،  بهزاد رسولی و مهدی آهنگری در تیم ملی زیر ۲۰ سال حضور دارند و هادی احمدی بعد از حضور در لیگ برتر و حضور در لیگ جمهوری آذربایجان به عنوان لژیونر هم اکنون برای تیم ملی این کشور به میدان می رود.

وی هدف اصلی این باشگاه از تیمداری را که کاملا توسط بخش خصوصی تامین می‌شود، پرورش بازیکن بومی عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز