دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ خبرداد:

آزادسازی ۲۳۰ هکتار اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ/ ۳۰ ویلا و ۲۵ استخر تخریب شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۴۰۶۵
آزادسازی ۲۳۰ هکتار اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ/ ۳۰ ویلا و ۲۵ استخر تخریب شد
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام آزادسازی 230 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این حوزه قضایی گفت که ارزش این اراضی بیش از 6 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، شاپور صفری در تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه قضایی برای مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز اظهار کرد: یکی از برنامه های محوری انجام شده در چهارباغ در راستای اجرای مصوبات «قرارگاه قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری اراضی استان البرز»، رصد دقیق کاربری ها و دستورات قضایی فوری برای مقابله با تغییرات غیرمجاز کاربری است.

وی افزود: در این راستا 210 هکتار از اراضی تغییر کاربری در روستای «رمنده» این شهرستان در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون مقابله با تغییر کاربری ها و باغها آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه ارزش اراضی آزادسازی شده در «رمنده» را بیش از پنج هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: در این عملیات 150 مورد دیوارکشی ، پنج مورد بنای در حال ساخت، پنج مورد آلاچیق، پنج مورد استخر، پنج مورد محوطه سازی، و 100مورد دپوی مصالح قلع و قمع و 210 هکتار به وضعیت سابق اعاده شد.

صفری همچنین با اعلام آزادسازی 20 هکتار دیگر در بخش مرکزی چهارباغ گفت: دراین اقدام نیز 40مورد چاردیواری، 25 مورد بنای نیمه ساز، 20مورد استخر که مجموعا دارای ارزش یک هزار میلیارد تومانی بودند آزادسازی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز