استاندار لرستان بیان کرد:

بهره مندی ۲ هزار روستای لرستان از نعمت گاز / تکمیل پروژهای آبخیزداری در استان

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۳:۴۳:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۴۳۴۵
بهره مندی ۲ هزار روستای لرستان از نعمت گاز /  تکمیل پروژهای آبخیزداری در استان
سید موسی خادمی گفت: وقوع شرایطی مانند سیل، کرونا و تحریم باعث شد تا نتوانیم طبق برنامه ریزی ها در همه حوزه ها با توجه به تلاش ها و پیگیری ها به مطلوب مورد نظر دست یابیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ خادمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آبادکه امروز سه شنبه به مناسبت هفته دولت انجام گرفت، اظهارکرد: اقدامات بسیار مهمی در استان طی سالهای اخیر علیرغم وجود تمام مشکلات و کمبود ها صورت گرفته است .

اوافزود: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو تن از دولت مردان بزرگ تاریخ انقلاب می باشند که الگوهای مناسبی برای سایر دولتمردان هستند .

خادمی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان همواره نقش پشتیبان و حمایت کننده از مجموعه کارکنان دولت را ایفا نموده، تصریح کرد: دولت در یک سال اخیر موقعیت ویژه ای را که با ترکیب دو مشکل کرونا و تحریم ها همراه بود، تجربه کرد که منجر به تحقق نیافتن صد در صدی برنامه های استان شد .

او درادامه  به بخشی از اقدامات دولت در استان پرداخت و گفت: علی رغم کمبود ها و بروز مشکلات، اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی استان صورت گرفته که تکمیل پروژه های سیل، پل های کاکارضا و بابازید، دیوار ساحلی پلدختر، پروژه آزاد راه خرم آباد به بروجرد به عنوان یک پروژه راهبردی، نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی، پالایشگاه پلدختر، گازرسانی به روستاها به گونه ای که تاکنون حدود ۲ هزار روستای استان از این نعمت بهره مند شده اند و  تکمیل پروژهای آبخیزداری بخشی از این اقدامات هستند .

استاندار لرستان بیان کرد: در حوزه اقتصادی نیز پروژهای مهمی مانند منطقه ویژه پارسیلون به نتیجه رسید و در آینده نزدیک آغاز می شود، منطقه ویژه بروجرد نیز به سرانجام رسیده و بسیاری از پروژه های دیگر اقتصادی که در استان آغاز به کار کرده اند .

خادمی یادآورشد: علی رغم اقدامات بسیار خوبی که انجام شده، اما وقوع شرایطی مانند سیل، کرونا و تحریم باعث شد تا نتوانیم طبق برنامه ریزی ها در همه حوزه ها با توجه به تلاش ها و پیگیری ها به مطلوب مورد نظر دست یابیم .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز