ریاست یونگ مودو استان تهران خبر داد:

آمادگی کامل تیم یونگ مودو تهران برای انتخابی تیم ملی/برگزاری کلاس های مربیگری در تهران

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۸:۳۲
کد خبر: ۱۲۲۴۵۱۴
آمادگی کامل تیم یونگ مودو تهران برای انتخابی تیم ملی/برگزاری کلاس های مربیگری در تهران
مهدی خوشی، از آمادگی کامل تیم یونگ مودو تهران برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی یونگ مودو خبر داد و افزود: کلاس های مربیگری و ارتقا دان هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش کروه ورزش خبرگزاری برنا استان تهران، مهدی خوشی در تشریح روند شرکت تیم یونگ مودم استان تهران در مسابقات انتخابی تیم ملی یونگ مودو گفت: خوشبختانه باتوجه به استقبال گروه های سنی نوجوانان و جوانان در سطح استان تهران به ویژه شهرستان ری از سبک یونگ مودو و حضور قهرمانان و پیشکسوتان ورزش های رزمی در یونگ مودو استان تهران توانسته ایم آمادگی مناسبی ایجاد کنیم.

رییس پایگاه قهرمانی تهران افزود: بر همین اساس استان تهران با تمام قدرت و قوا در مسابقات انتخابی تیم ملی یونگ مودو شرکت می کند.تهران به همراه استان فارس به عنوان دو پایگاه قهرمانی یونگ مودو کشور تلاش میکند برای استانهای شمالی تا مرکز کشور که انتخابی و تمرینات انتخابی آنها در پایگاه قهرمانی تهران است استعدادیابی مناسبی داشته باشد؛ استعدادیابی استانهای مرکزی و جنوبی نیز برعهده پایگاه قهرمانی استان فارس به ریاست آقای اوجی است لذا با این تدابیر امیدواریم شاهد تشکیل تیم ملی پر افتخار و چابک باشیم.

وی ادامه داد: جلسات کمیته فنی تیم یونگ مودو استان تهران با حضور وبیناری کیوان دهناد، بنیانگذار و ریاست یونگ مودو کشور، مهدی خوشی، ریاست یونگ مودو استان تهران و بدرالدین اختر، ریاست جنوب تهران و ری برگزار شده است تا آمادگی های هرچه بیشتر در حوزه فنی برای تیم استان تهران فراهم شود.

وی تاکید کرد: تیم ملی یونگ مودو ایران در مسابقات جهانی هنرهای رزمی مستر شیپ که به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود ، باقدرت شرکت خواهد کرد. کمیته جهانی هنرهای رزمی مستر شیپ ( WMC) عالی ترین مرجع هنرهای رزمی جهان است که مسابقات سال  ۲۰۲۱ خود را با شرکت ۱۰  رشته بصورت بر خط( آنلاین) برگزار می کند.  

وی تصریح کرد:این مسابقات از  هفتم لغایت یازدهم آبان ماه ۱۴۰۰  به میزبانی کره جنوبی بعنوان مرکز کمیته جهانی هنرهای رزمی مستر شیپ (WMC) برگزارمی شود  و رشته رزمی یونگ مودو با بنیانگذاری کیوان دهناد در ایران یکی از رشته های حاضر در این دوره از مسابقات است.توجه به اطلاعیه ارسالی از سوی  کمیته جهانی، در این دوره از مسابقات پیش بینی می شود  ۱۰۰  کشور با سه هزار و ۳۰۰ رزمی کار در ۱۰  رشته شرکت نمایند.

خوشی ادامه داد: با توجه به شیوع  بیماری کرونا  مقرر شده که ۱۰ رشته از هنرهای رزمی در این دوره از مسابقات در بخش اجرای فرم و نمایشی بصورت آنلاین  حضور داشته باشند که  رشته یونگ مودو بعنوان یکی از این ۱۰ رشته  در این مسابقات حضور دارد.

ریاست یونگ مودو استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود از برگزاری کلاس فنی مربیگری و داوری ظرف هفته اینده در استان تهران خبر داد و افزود: در جریان برگزاری این کلاس ها مراسم اعطای احکام مربیگری، داوری و ارتقا دان هنرجویان شرکت کرده در دوره اسفندماه سال ۱۳۹۹ انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین در این مراسم بررسی نقاط قوت و ضعف تیم یونگ مودو تهران به جهت ایجاد آمادگی هرچه بیشتر برای شرکت در انتخابی تیم ملی و حضور در مسترشیپ کره جنوبی ۲۰۲۱ انجام خواهد شد.

خوشی ادامه داد: در بخش دیگری از این مراسم پایگاه اطلاع رسانی یونگ مودو استان تهران به آدرس www.yongmudo-th.ir با حضور کیوان دهناد، ریاست و بنیانگذار یونگ مودو کشور به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

ریاست یونگ مودو استان تهران در تشریح سبک یونگ مودو نیز گفت: یونگ مودو که رشته ای است برای دفاع شخصی در سال  ۱۹۵۳ همزمان با راه اندازی آن در دانشگاه  یونگ این،کره جنوبی  تدریس و بنیان گذاشته شد. این رشته بر فنون گلاویزی و پرتابی تأکید دارد و تلفیقی از مؤثرترین روش های چند رشتة دیگر همچون  تکواندو، جودو ژاپنی، کشتی ، سسیروم ،کمودو و هاپکیدو است. رشته  یونگ مودو (Yongmudo)  در سال ۱۳۹۲ مجوز فعالیت رسمی خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت و زمینه توسعه این رشته از همان سال فراهم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز