قرار گیری آذربایجان‌غربی در رتبه ۱۱ کشوری کیفیت راه های ارتباطی

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۹:۳۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۲۶۴۶۰
قرار گیری آذربایجان‌غربی در رتبه ۱۱ کشوری کیفیت راه های ارتباطی
مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی گفت: با اقدامات انجام گرفته، استان در رتبه ۱۱ کشوری کیفیت راه های ارتباطی قرار گرفته است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، به مناسبت هفته دولت ۱۶ کیلومتر روکش آسفالت محور اشنویه - نقده به صورت نمادین از ۶۰ کیلومتر پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی آذربایجان غربی با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و جمعی از مسئولین ذینفع و محلی بهره برداری شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت ، راه را یکی از مولفه های اصلی توسعه هر کشوری ذکر کرد و گفت : خوشبختانه در بحث احداث ، تعریض ، ارتقا و نگهداری راهها کارهای خوبی در استان انجام شده و در حال انجام است که جا دارد از مدیرکل ، پرسنل و راهداران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تقدیر کرد.

 آیدین رحمانی گفت : در هفته دولت ۳۹۳ پروژه عمرانی در بخش های مختلف از جمله راهداری و احداث راه روستایی با ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و ۳۹ پروژه مختلف عمرانی نیز با ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی خواهد شد.

 ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این مراسم با بیان اینکه با اقدامات جهادی انجام گرفته در لکه گیری و روکش محورهای مواصلاتی و با اسکن جاده ها استان در رتبه یازدهم مطلوب ترین محورها در میان ۳۴ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور قرار دارد، افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت به صورت ممتد و غیر ممتد در سطح محورهای استان انجام شده است و تا پایان فصل کاری سال جاری برنامه ریزی برای بالغ بر ۳۰۰ کیلومتر انجام گرفته است.

 وی از مهم‌ترین محورهایی که روکش آسفالت در آنها انجام گرفته و یا در حال انجام و برنامه ریزی است به محور شاهین دژ - تکاب ، میاندوآب - شاهین دژ ، مهاباد - ارومیه ، پیرانشهر - نقده ، ورودی پایانه مرزی تمرچین و ماکو - بازرگان اشاره نمود.

 این مقام مسئول اظهار داشت : ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان آماده آسفالت است که به محض تامین قیر آسفالت خواهد شد و عملیات ساخت ۴۰ کیلومتر از راه های روستایی به میمنت هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

گفتنی است در ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی پروانه شهرستان اشنویه به طول ۲۴۰۰ متر و با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال نیز کلنگ زنی شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز