افتتاح نگارخانه و سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری غدیر ازنا

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۶:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۷۱۷۹
افتتاح نگارخانه و سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری غدیر ازنا
در مراسمی باحضور مسئولین نگارخانه و سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری غدیر ازنا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛در مراسمی با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده شهرستان های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانی، نگارخانه و سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری غدیر ازنا به بهره برداری رسید.

 علی نیک سرشت در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: با پیگیری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تلاش های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سالن کنفرانس و نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری غدیر ازنا با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال امروز به بهره برداری می رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد:در همین راستا پروژه های تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر در شهرستان های دورود و ازنا نیز پس از انتخاب پیمانکار جدید، وارد مرحله ی جدیدی شده و امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات در نظر گرفته شده، تا پایان سال بتوانیم این دو پروژه را نیز به بهره برداری رسانده و در اختیار اصحاب فرهنگ و هنر این دو شهرستان قرار دهیم.

حسین گودرزی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از پیگیری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، افزود: علی رغم اینکه نزدیک به دو دهه از افتتاح ساختمان مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان ازنا می گذرد، تا به امروز سالن های کنفرانس و نگارخانه ی آن به بهره برداری نرسیده بود که امیدواریم با این اتفاق، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ و هنر در ازنا باشیم.

نماینده ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی نیزگفت : همکاری کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این خصوص قابل تقدیر است و لازم است تمامی پروژه های این حوزه در این دو شهرستان هرچه سریع تر به بهره برداری برسد تا پاسخگوی نیاز اصحاب فرهنگ و هنر باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز