یادداشت روز؛

آقای شهردار، مرهمی بر زخم‌های کاری فردیس باشید!

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۷۶۷۵
آقای شهردار، مرهمی بر زخم‌های کاری فردیس باشید!
دومین شورای شهر فردیس با انتخاب محمدرضا آژیر بعنوان شهردار در نخستین گام از فعالیت های خود، برخلاف شورای قبلی، بخوبی یکدلی، مصلحت اندیشی و مردم محوری خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اعضای جدید شورای شهر فردیس اگر می خواهند مسیری متفاوت از نفرات پیش از خود را طی کنند باید به اتفاق پای شهردار جوان و با انگیزه خود بایستند و ضمن اتخاذ بهترین تصمیمات، شهر را در مسیر پیشرفت و توسعه هدایت کنند.

اما محمدرضا آژیر که در 37 سالگی با کوله باری از انگیزه و البته تجربه 16 ساله در حوزه ها و مناطق مختلف، مسئولیت شهرداری فردیس را برعهده گرفته به نظر می رسد کار سختی را برای جلب اعتماد مردم و برآوردن مطالبات بر زمین مانده در پیش دارد.

شهردار جوان فردیس گام در مسیری گذاشته که قرار بود بخشی از آن توسط شهرداران و مدیران قبلی شهر هموار شود اما متأسفانه هنوز اتفاقی در خور وشان مردم فردیس رقم نخورده است.

با تمام چالش ها و کاستی های امروز اما اعتقاد داریم با جوانان کارها دشوار نیست و آژیر هم با تکیه بر تخصص، انگیزه و روحیه جهادی می تواند نقش مهمی را در توسعه و آبادانی فردیس ایفا کند.

آقای شهردار که در مسئولیت های قبلی هم نشان داده که حتی در روزهای تعطیل علاقه ای به استراحت ندارد و با سرکشی در سطح شهر میدانی بودن خود را ثابت کرده؛ این بار هم باید کمی از میز خود فاصله بگیرد و بدون تلف کردن حتی یک ساعت ، بصورت شبانه روزی و بی وقفه برای رفع انتظارات مردم تلاش کند.

مسئول متخصصی که دارای انگیزه و روحیه جهادی است بخوبی می داند که بابت آسفالت کردن معابر، لکه گیری، جدول گذاری یا امور روزمره نباید به خود افتخار کند بلکه باید با کوتاه کردن دست پدرخوانده ها مرهمی بر زخم های کاری ای باشد که پیش از این بارها بر کالبد مدیریت شهری نوپای فردیس وارد شده وآن را از مسیر عمران و آبادانی دور کرده است.

در گام دوم انقلاب وظیفه داریم از جوانان تأثیرگزار و خستگی ناپذیر که بدون استفاده از رانت و تنها بر اساس شایستگی بر مسندی تکیه می زنند حمایت کنیم و در کنار صبر  و همکاری، با مطالبه گری منصفانه خود آنان را در راه توسعه شهر و کشور همراهی کنیم.

شورا نشینان فردیس با این انتخاب ، نوید روزهای به مراتب بهتری را نسبت به گذشته برای شهر دادند و در صورت حمایت از نیروی جوان و جهادی و البته ترجیح دادن منافع جمعی بر منافع فردی می توانند چهره ای ماندگار از خود در تاریخ فردیس به جای بگذارند.

محمد رضا آژیر، شهردار جدید فردیس هم باید بداند که با انتصاب نیروهای پاکدست و خستگی ناپذیر در بدنه شهرداری می تواند ضمن جلوگیری از بروز هرگونه فساد، بهره وری را افزایش داده و در عمل نشان دهد که با لقب و اطوار نمی توان شهر را اداره کرد بلکه این تخصص، تعهد و فساد ستیزی است که می تواند یک شهردار را به شهرداری مطلوب در نزد شهروندان تبدیل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز