وزیر ورزش وجوانان :

کمیته اقتصادی در ورزش کشور تشکیل می شود

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۳:۳۳:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۷۹۸۸
کمیته اقتصادی در ورزش کشور تشکیل می شود
دکتر سید حمید سجادی گفت:درحال طراحی کمیته اقتصادی هستیم تا حرکت چرخ ورزش متکی به بنیه دولتی نباشد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ دکتر سجادی شامگاه چهارشنبه در شورای ورزش بروجرد ، اظهارکرد: هم پیمان شده ایم که در این دولت مردمی که شکل گرفته است  تا پای جان درخدمت مردم باشیم ومن برای خودم هیچ جای اشکالی نمی بینم که به شهریا روستای محرومی  برای بازدید ازوضعیت ورزش آن  سفرکنم.

اوفزود:علاقه مند نبودم در شرایط کرونایی و اینگونه فشرده ورود کنیم ولی قول دادم که تا پای جان که گوش شنواوقلب تپنده ورزش باشم لذا خوشحال هستم که در بین خانواده خودم  یعنی خانواده ورزش هستم .

دکتر سجادی بیان کرد:امیدوارم با شکل گیری دولت مردمی جناب آقای  ریسی ما نیز در ورزش موتور تولید امید را روشن کنیم وبرای عزت کشورمان  اتفاقات خوبی را رقم بزنیم ؛در عرصه ورزش همگانی مجددا به مردم کمک کنیم ودر عرصه ورزش قهرمانی نیزغرور آفرینی واهتزاز پرچم کشوررا در میادین بین المللی دنبال کنیم .

وزیرورزش وجوانان بابیان اینکه  در عرصه ورزش حرفه ای تا آنجا که می توانیم به سمت حرفه ایی شدن حرکت می کنیم ،تصریح کرد: ورزش آموزش وپرورش، ورزش تعلیم وتربیتی ماست که باید حتما به این حوزه کمک کنیم .

دکتر سجادی تاکیدکرد:هرجا که اسمی از ورزش باشد بنده به عنوان وزیر ورزش در آن خطه ازکشور حضور خواهم داشت و همچنین نباید فقط در چارچوب  وزارت وفدراسیون ها  بلکه در ورزش  آموزش وپرورش ،ورزش دانشجویی ،ورزش نیروهای مسلح و... باید ایفای نقش کنیم .

او با بیان اینکه از کمک به قدراسیون ها وهیئت های ورزشی  دریغ نمی کنیم ، ادامه داد:از دکتر نصیرزاده رییس فدراسیون پرورش اندام قول مساعد گرفتیم که یک مسابقه ملی با هزینه فدراسیون در بروجرد برگزار کند .

 دکتر سجادی با اشاره به بازدید های امروز خود از اماکن ورزشی بروجرد ، گفت:یکسری اماکن ورزشی هم در ماده 27 درصد قراردارد که پیگیری خواهدشد.

 وزیرورزش وجونان از تشکیل  کمیته اقتصادی در حوزه ورزش کشور خبرداد وافزود: درحال طراحی  این کمیته اقتصادی هستیم تا حرکت چرخ ورزش متکی به بنیه دولتی نباشد .

دکتر سجادی با بیان اینکه  از خود ورزش هم می شود پول درآورد، خاطرنشان کرد:  رییس محترم جمهور هم قول دادند که حمایت کنند وتوصیه کردند که ورزش گران نشود .

او تصریح کرد:ظرفیت های زیادی در ورزش وجوددارد که با ابتکار وخلاقیت ونوآوری می توان در کنار ورزش بخشی از بار مالی ورزش را تامین کرد .

دکتر سجادی با بیان اینکه معمولا دولت ها وظیفه تامین زیرساخت ها را دارند،یادآورشد:در مسابقات مانند المپیک ورزش عاری از سیاست  است ولی وظیفه دولت ها تهیه زیرساخت ها است  وسپس بایدکار ورزش را به دست مردم داد.

وزیرورزش وجوانان گفت:باتوجه به محدودیت منابع خودمان باید  به عنوان ارگان ورزش به کمک دولت بیاییم وروی پای خودمان بایستیم .

دکتر سید حمید سجادی تاکیدکرد: این موضوع  یک برنامه دو یا سه ساله می خواهد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز