مدیر کل ورزش وجوانان لرستان :

حمایت از کارآفرینان جوان برروی اشتغالزایی جوانان موثر است

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۲۳:۴۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۲۹۶۰۴
حمایت از کارآفرینان جوان برروی اشتغالزایی جوانان موثر است
حشمت الله امان الهی گفت: باید توجه ویژه ای به پتانسیل های کشاورزی و صنعتی استان درجهت اشتغال زایی جوانان داشته باشیم .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ امان الهی  روز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان نخبه و برتر حوزه جوانان لرستان با اشاره به نقش جوانان در رویداد های کشور ، اظهار کرد: انقلاب را جوانان انجام دادند و دفاع مقدس را نیز جوانان مدیریت کردند، همچنین جوانان  پس از جنگ درزمینه های  سازندگی ، اقتصادی و اجتماعی نقش آفرین بوده و مسائل را مدیریت کردند.

او با بیان اینکه لرستان وحتی کشور بامشکلات زیادی در حوزه جوانان  روبرو است، افزود: موضوع بیکاری   واشتغال زایی جوانان از مشکلات بسیار مهم و  واقعا نگران کننده در جامعه  است .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان بیان کرد: اگر چه همه جوانان امکانات و ابزار لازم برای اشتغال زایی را ندارند ولی وجود جوانانی  در این بحث موفق عمل می کنند اتفاق خوبی است که باید قدردان شان باشیم.

امان الهی با اشاره به  ظرفیت های لرستان برای توسعه واشتغال زایی جوانان ، تصریح کرد: لرستان از لحاظ شرایط جغرافیایی   یک استان چهارفصل است و در بحث منابع طبیعی و انسانی وضعیت  مطلوبی دارد که بایدتوسط متولیان امر  تقویت شود؛البته در ورزش وجوانان عملا کار خاصی از دست ما ساخته نیست و وظیفه ما فقط پیگیری است.

او با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان درزمینه اشتغال زایی جوانان ، گفت: طرح منش ازجمله طرح هایی است که  توسط اداره کل ورزش وجوانان استان  وجهاددانشگاهی در جهت کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپی انجام می شود .

 امان الهی با تاکید براینکه   باید توجه ویژه ای به  پتانسیل های کشاورزی و صنعتی استان درجهت اشتغال زایی جوانان  داشته باشیم ، یادآور شد: شعارهای زیادی مقام معظم رهبری دربحث تولید دارد که باید برای عملیاتی کردن آنها برنامه ریزی لازم صورت گیرد، البته  دولت هم درراستای برنامه های تدوین شده حرکت می کند.

 او تاکید کرد: اگر کار آفرینان پای کار باشند مشکل اشتغال می تواند حل شود .

 

نظر شما