عضو شورای شهر مطرح کرد:

شهرداری کرج ۵ هزار چک وصول نشده دارد / طلب ۲۳۵ میلیاردی مدیریت شهری

۱۴۰۰/۰۶/۱۵ - ۰۸:۴۵:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۹۶۵۹
شهرداری کرج ۵ هزار چک وصول نشده دارد / طلب ۲۳۵ میلیاردی مدیریت شهری
رئیس کمیسیون شهرهوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج گفت: پنج هزار چک وصول نشده به مبلغ ۲۳۵ میلیارد تومان در شهرداری کرج وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عمار ایزدیار اظهار کرد: تاریخ سر رسید برخی از این چک ها به سال ۷۳ برمی گردد و مبالغ بیشتر چک‌ها مربوط به عوارض صدور پروانه و جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ و تهاتر بوده است.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: متاسفانه برخی از مناطق شهرداری برخلاف ماده ۳۲ آیین نامه قانون شهرداری ها نسبت به صدور پایان کار و حتی مبحث حساب جهت نقل و انتقال اقدام کردند.

ایزدیار با بیان اینکه این امر باعث تضییع حقوق شهرداری و بیت المال شده است، اضافه کرد: از مجموعه مدیریت شهرداری می خواهیم تعداد چک هایی که تا به امروز افزایش داشته و بیش از ۵ هزار چک شده در شرایطی که در مضیقه مالی هستیم را تعیین تکلیف کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها در این باره مطالبه گری کردند، گفت: مبلغ چک های یاد شده باید به حساب بانک های عامل برای دریافت اوراق قطار شهری و موضوعات دیگر ریخته شود.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج یادآور شد: از اقدامات عاجلی که مجموعه مدیریت شهری باید انجام دهد، وصول چک هایی است که بخش عمده ای از آن در شهرداری مرکز وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز