تاکید فرماندار ارومیه بر جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۰۱۹۷
تاکید فرماندار ارومیه بر جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان
فرماندار ارومیه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: متاسفانه همچون سال گذشته، امسال نیز بازگشایی مدارس تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بوده که این وضعیت باید به خوبی مدیریت شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رسول مقابلی امر آموزش و پرورش آینده سازان کشور را بسیار مهم دانسته و افزود: سلامت معلمان و دانش آموزان در اولویت است اما این موضوع نباید به آموزش و پرورش دانش آموزان آسیب وارد سازد.

وی با تاکید بر واکسیناسیون تمامی معلمان و کادر مدارس شهرستان، خاطرنشان کرد: متاسفانه تا به این لحظه واکسن معتبری برای واکسیناسیون دانش آموزان معرفی نشده و به احتمال زیاد آغاز سال تحصیلی جدید به صورت مجازی خواهد بود.

وی نگرانی اولیای دانش آموزان از ابتلای فرزندانشان در مدارس به کرونا و همچنین آسیب آموزش مجازی را به حق دانسته و یادآور شد: شورای آموزش و پرورش شهرستان تابع دستورات ستاد ملی کرونا درخصوص روند بازگشایی مدارس است و باید با بهبود شرایط مدارس، توازنی درخصوص آموزش حضوری و مجازی ایجاد شود.

فرماندار ارومیه با تاکید بر پیش بینی تدابیر لازم جهت جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم، تصریح کرد: تا حد ممکن در مناطق محروم باید حامی دانش آموزان در تامین لوازم تحریر و بهداشتی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز