معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان خبرداد:

پایان تزریق دُز دوم واکسن فرهنگیان لرستانی تا ۲۵ شهریور ماه

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۰۲۷۲
پایان تزریق دُز دوم واکسن فرهنگیان لرستانی تا ۲۵ شهریور ماه
فرید بهرامی گفت: تزریق دُز دوم واکسن فرهنگیان تا 25 شهریور ماه پایان خواهد یافت.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ بهرامی در جمع خبرنگاران  با اعلام این خبر ،اظهارکرد:تاکنون تزریق دُز اول واکسن کرونا برای بیش از 70درصد از فرهنگیان استان انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود تزریق دُز دوم تا 25 شهریور ماه سال جاری پایان یابد.

اوافزود : واکسیناسیون معلمان بر اساس تفاهمنامه‌ وزارت بهداشت با آموزش و پرورش از  مرداد ماه امسال آغاز شد.

بهرامی جامعه هدف فرهنگیان استان لرستان را شامل معلمان و کادر اداری برای واکسیناسیون کرونا اعلام کرد و یادآورشد: تاکنون در برنامه ریزی صورت گرفته توسط اداره کل آموزش و پرورش حدود 70 درصد از همکاران دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان بیان  کرد: سایر فرهنگیانی که در آمار دریافت دُز اول واکسن قرار ندارند افرادی هستند که در مراکز بیرون از آموزش و پرورش برای واکسیناسیون اقدام کرده بودند یا به‌دلیل ابتلا به بیماری یا مواجهه با بیماران کرونایی موفق به دریافت واکسن در شرایط حاضر نشدند.

بهرامی گفت: تا 25 شهریور ماه آماده واکسیناسیون سایر فرهنگیان که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده اند هستیم.

او با بیان اینکه درباره چگونگی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و تصمیم کلان کشور هستیم،خاطر نشان کرد: اگر قرار به واکسیناسیون دانش آموزان باشد ، آماده هرگونه همکاری برای اجرای آن هستیم.

بهرامی در خصوص نحوه اطلاع رسانی برای تزریق واکسن ،ادامه داد : از طریق سایت اداره کل  و کانال های ارتباطی در فضای مجازی زمان و مکان تزریق واکسن اطلاع رسانی می شود .

قابل ذکر است تزریق دُز دوم واکسن کرونا برای فرهنگیان در شهرهای مختلف استان در حال انجام می باشد  .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز