مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا استان البرز :

شرایط کرونا در البرز همچنان حاد است/ روزانه ۱۳ هزار البرزی واکسینه می‌شوند

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۰۶۹۳
شرایط کرونا در البرز همچنان حاد است/ روزانه ۱۳ هزار البرزی واکسینه می‌شوند
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا استان البرز گفت: بر اساس آمار و اطلاعات متأسفانه شرایط کرونایی استان، همچنان حاد بوده و تعداد آمار بستری ها و درمان های سرپائی همچنان بالا است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ناصر مقدم اظهار کرد : درصورت استمرار این وضعیت، شاهد فرسایش توان نیروهای بهداشت و درمان و احتمالاً عادی انگاری شرایط از سوی شهروندان خواهیم بود.

وی افزود: روند واکسیناسیون شهروندان البرزی با جدیت ادامه دارد و از این نظر، استان شرایط مناسب و خوبی را طی می کند بصورتی که تاکنون بالای یک میلیون دوز واکسن در استان تزریق شده و روزانه بصورت متوسط، 13000 دوز واکسن به این آمار اضافه می شود.

مقدم تصریح کرد: موفقیت در واکسیناسیون به معنای اتمام کرونا نیست بلکه خسارت های جانی ناشی از کرونا را تقلیل میدهد و نباید دچار اشتباه محاسباتی شویم چرا که هنوز راه زیادی تا واکسینه شدن کامل حداقل 80 درصد مردم باقی مانده است.

مسوول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی البرز، با بیان ضرورت رعایت دستورالعمل های کرونایی توسط همه اقشار مردم گفت: اصلی ترین عامل کنترل و توقف کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه اقشار مردم است که در حال حاضر  متأسفانه این دستورالعمل ها به نسبت قبل، کمتر رعایت می شود.

وی ادامه داد: بر اساس جدیدترین نظارت و گزارش میدانی، این میزان در میان صنوف البرزی به زیر ۶۰ درصد رسیده و بی توجهی و سطح پایین رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فست فود ها و رستوران ها و آرامستان ها و حراجی ها به پدیده عجیبی تبدیل شده که، هر لحظه زمینه را برای تشدید خسارت ها و تلفات ناشی از کرونا مهیا می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز