روشنگری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی درخصوص افتتاح اتاق مونتاژ فیلم و عکس

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۵:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۱۰۳۴
روشنگری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی درخصوص افتتاح اتاق مونتاژ فیلم و عکس
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، ماجرای افتتاح اتاق مونتاژ فیلم و عکس را بیان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در جهت رفع ابهام از خبری که در ارتباط با اتاق پرده سبز و به تعبیر درست تر اتاق مونتاژ فیلم و عکس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی منتشر شده است نکاتی را به اطلاع حقیقت جویان می رساند؛

ما از اینکه کدام یک از همکاران و یا دوستان محترم متن خبر را تغییر داده و این جرات را ندارد که اشتباه خود را بر عهده بگیرد بی اطلاع نیستیم! امری که سبب شده تا تعدادی از دوستان که اتفاقا خبرنگار هم نیستند و در کنج حمایت برخی در خانه نشسته و با یک گوشی فارغ از هر نوع حس مسئولیت در مورد مطالبی که کوچکترین اطلاعی از آن  ندارند و صرفا برای جذب مخاطب در فضایی پنهان و به دور از چشم مردم، اظهار نظر می کنند!

اتاق پرده سبز یا اتاق مونتاژ فیلم و عکس یک برنامه عملی جدید در این اداره است که در ابتدا زیر ساخت‌های اولیه آن آماده شد تا در ماه‌های آتی تجهیز شود به این منظور که همه هنرمندان و همکاران از آن بهره مند شوند.

به نظر می‌رسد نیاز هست تا در خصوص قابلیت ها اتاق مونتاژ که در اداره کل اخیرا و به جا افتتاح شده،  به طرقی اطلاع رسانی صورت گیرد تا اهداف و قابلیت های آن بیشتر تبیین شود.

پرده سبز می‌تواند در تولید محتوا و مباحث کارشناسی فرهنگی و هنری و معرفی چهره های ماندگار استان و معرفی هنرمندان مطرح استان و مصاحبه با آنها حتی طرح خاطرات رزمندگان و ایثارگران و همچنین رسانه‌ها و تدوین و تولید فرهنگ سلامت و مصاحبه با اصحاب نظام سلامت از جمله اطبا و پرستاران و کارشناسان مربوطه و فعالین قرآنی و هنری و فرهنگی و نویسندگان یک گام عملی و مؤثر و مفید است. اخیرا بعضی از فعالان رسانه ای خود را به ندانم کاری زده و خبرهای هدفمند و مغرضانه ای در مورد اتاق مزبور منتشر می کنند.

لذا پیشنهاد میشود؛

کمیته ای با حضور معاونین و رسانه و در صورت لزوم از بخش های مختلف و از صاحب نظران از میان جامعه هدف تشکیل و در صورت وجود اعتبار قابلیت و رسالت و اهداف مربوطه تبیین شود.

نظر به اینکه فرهنگ سازی رسالت اصلی اداره کل می باشد،

لذا  مدیریت روابط عمومی می‌تواند در همه زمینه‌های ممکن و مناسبتهای ملی و دینی، حتی حوزه محیط زیست، صرفه جویی در  منابع  انسانی و بهره وری و مدیریت سبز ورود نماید. کمیته مذکور می تواند با هماهنگی و نظارت و بصورت منظم و در مناسبتهای مختلف اقدام به ارائه برنامه نماید.

لذا از همه دوستانی که به ریز و درشت اقدامات این اداره کل حساسیت دارند می خواهند که در صورت داشتن ابهام و یا نقص اطلاع در خصوص اقدامات و برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، روابط عمومی را در جریان امر قرار دهند تا رفع ابهام و یا اطلاعات کافی در اختیار عزیزان قرار گیرد.

اما در مورد افتتاح تالار به اطلاع می رساند: تالار پروژه ملی است، با این وجود با حمایت استاندار محترم و رئیس محترم مدیریت و برنامه‌ریزی استان نزدیک به هفت میلیارد به پروژه تزریق شده است تا زودتر به بهره برداری برسد، مساله مهم بعدی این است که پروژه استانداردهایی دارد که باید طبق آن به اتمام برسد که از اختیارات این اداره خارج است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز