مسئول کمیته ورزش های هوایی هیئت انجمن های ورزشی البرز:

پیگیر راه‌اندازی سایت رسمی ورزش‌های هوایی البرز هستیم

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۱۱۶۴
پیگیر راه‌اندازی سایت رسمی ورزش‌های هوایی البرز هستیم
مسئول کمیته ورزش های هوایی هیئت انجمن های ورزشی استان البرز گفت: پیگیر ایجاد سایت رسمی ورزش های هوایی در غرب استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، بهادر بزرگ اظهار کرد: متاسفانه علیرغم سابقه زیاد فعالیت ورزش های هوایی در البرز این استان فاقد یک سایت پروازی رسمی و ثبت شده است.

وی افزود: از زمان حضور در این کمیته تلاش کرده ایم این خلاء را جبران کنیم و پیگیری های لازم برای جانمایی واخذ مجوزهای فنی وامنیتی سایت ورزش های هوایی استان را در دو منطقه نظرآباد و هشتگرد آغاز کرده ایم.

بزرگ با بیان اینکه شورای تامین فعالیت دو سایت پروازی مورد استفاده ورزشکاران را ممنوع اعلام کرده است گفت: در تلاشیم تا زمان معرفی و فعالیت سایت رسمی پروازی استان از ظرفیت منطقه عظیمیه برای آموزش ها و تمرینات فعالان این ورزش در البرز بهره بگیریم.

متولی ورزش های هوایی در استان البرز با تاکید براینکه فعالیت ها در آینده نزدیک در قالب باشگاه ها انجام خواهد شد گفت: تمامی فعالیت خلبان ها و فرایند آموزش در قالب باشگاه ها صورت خواهد گرفت.

بزرگ با اشاره به نشست روز سه شنبه فعالان ورزش های هوایی با رییس هیئت انجمن های ورزشی گفت: در این نشست آخرین وضعیت این ورزش و چالش ها و فرصت ها مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت وامید می رود با حمایت اداره کل ورزش وجوانان استان شاهد ساماندهی لازم در این بخش باشیم.

وی در پایان رشته های ورزشی فعال هوایی را در استان را مورد اشاره قرار داد وگفت: چتربازی،پاراگلایدر،پاراموتور،هواپیماهای مدل وکایت موتوردار در کشورمان فعال است و خدمات آموزشی لازم در این رشته ها ارائه می شود.

 

نظر شما