نظارت دستگاه قضایی آذربایجان غربی به انتقال مالکیت مجتمع فولاد ارومیه

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۱۱۹۵
دستگاه قضایی آذربایجان غربی به انتقال مالکیت مجتمع فولاد ارومیه نظارت دارد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در بعد از ظهر روز چهارشنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۰ به همراه بخشی معاون دادستان عمومی و انقلاب ارومیه در بخش حقوق عامه از ۳ واحد تولیدی مجموعه فولاد بازدید و از روند اجرایی امور و مشکلات باقیمانده آنها اطلاع حاصل کرد.

عتباتی در حاشیه این بازدید که بیش از سه و نیم ساعت به طول انجامید به خبرنگار روابط عمومی دادگستری استان گفت: مجموعه فولاد ارومیه که رئیس محترم قوه قضائیه وقت در سفر استانی از آن بازدید و دستوراتی را در خصوص رفع شکلات آن صادر نموده بود مورد بازدید میدانی قرار گرفت و به حمدا... کارهای خوبی انجام شده است.

این مقام قضایی اضافه کرد: اقدامات خوبی برای واگذاری این واحد تولیدی بزرگ در راستای اخذ میزان بدهی های بانکی و پرداخت آن از محل ثمن معامله طرفین صورت گرفته است و پرداختها تحت نظارت مستقیم دستگاه قضایی استان در حال ایداع می باشد و طرفین معامله که هر دو در این بازدید حضور داشتند از روند انتقال تحت نظارت دادگستری راضی هستند.

عتباتی ادامه داد: برخی مشکلات باقی هست که متعاقب این بازدید در جلسه تخصصی ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در مورد آنها اتخاذ تصمیم خواهد شد ولی یک امر به خوبی پیشرفت کرده و نتایج خوبی حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری استان در پایان ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات فقط یکی از این واحدهای تولیدی که فولاد ارومیه می باشد حداقل برای هزار نفر در شهرستان ارومیه اشتغال ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز