رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج خبر داد:

کتاب "سنه تا سنندج" منتشرشد

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۴:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۱۸۱۵
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از انتشار کتاب "سنه تا سنندج" خبر داد و گفت: این کتاب در قالب 8 فصل به بررسی شکل گیری و سیر تحول سنندج از گذشته تا کنون؛ با تلاش و کوشش چندین ساله اساتید برجسته شهرسازی دانشگاه کردستان آقایان دکتر ایراندوست، دکتر حبیبی و دکتر علیزاده تهیه وتدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج اظهار داشت: کتاب "سنه تا سنندج" یکی از آثار علمی ماندگار در حوزه مطالعات شهری بوده که فرصتی مناسب جهت مطالعات بعدی پژوهشگران، محققان و دانشجویان را مهیا می سازد.

دکتر سرکه وت نجفی گفت: این کتاب در قالب 8 فصل به بررسی شکل گیری و سیر تحول سنندج از گذشته تا کنون؛ با تلاش و کوشش چندین ساله اساتید برجسته شهرسازی دانشگاه کردستان آقایان دکتر ایراندوست، دکتر حبیبی و دکتر علیزاده تهیه و تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: این بررسی تاریخی شامل موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و کالبدی – فضای سنندج بوده و برآن است تا خواننده را به درک واقعی و علمی از این شهر برساند.

نجفی همچنین افزود: بخش هایی از این کتاب ماندگار و ارزشمند نیز برنامه ریزی و دورنمایی است که به عنوان دستور کار برنامه استراتژ ی و آینده برای توسعه شهر سنندج است.

رئیس  سازمام فرهنگی، اجتماعی و ورزشی  شهرداری سنندج از انتشار کتاب سنه تا سنندج خبر داد و اعلام کرد: علاقمندان می توانند این کتاب را از کتابخانه شهرداری واقع در طبقه همکف ساختمان شورای اسلامی شهر سنندج تهیه نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز