درراستای آمادگی جسمانی و روانی نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی ؛

برگزاری کلاس های آموزشی پرسنل منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر و رومشکان

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۸:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۱۸۵۶
کلاس آموزشی برای پرسنل ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های پلدختر و رومشکان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛کلاس آموزشی برای روسا و معاونین ادارات، کارشناسان حقوقی، نیروهای یگان حفاظت، مسوولین بخش ها و کارکنان پاسگاه های حفاظتی در شهرستان های پلدختر و رومشکان با حضور سیفی مشاور مدیرکل، آریان رئیس اداره آموزش و ترویج و سعیدی کارشناس اداره حقوقی برگزار شد.

در این کلاس، در مورد آموزش ضمن خدمت و افزایش توانایی به منظور ارتقاء کمی و کیفی وظایف سازمانی، آموزش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی که در خط مقدم صیانت و پاسداری از عرصه های طبیعی مشغول به خدمت می باشند و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

این دوره آموزشی با مشارکت اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در حوزه های افزایش دانش و اطلاعات نیروها نسبت به قوانین و مقررات مربوط به حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و همچنین آمادگی جسمانی و روحی و روانی نیروهای یگان در انجام مأموریت های سازمانی تعریف شده است.

در این دوره آموزشی شرکت کنندگان تحت آموزش اصول و مبانی گشت و سرکشی به مناطق، تهیه صورت جلسه تخلف، حقوق شهروندی و هچنین طریقه استفاده صحیح از تجهیزات دفاع شخصی قرار گرفتند.

گفتنی است که، این دوره های آموزشی به منظور افزایش توانایی نیروها و به صورت مستمر برای تمامی ادارات منابع طبیعی شهرستان ها برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز