چه ترددهای بین شهری نیاز به اخذ مجوز ندارند؟

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۸:۳۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۲۷۱۵
چه ترددهای بین شهری نیاز به اخذ مجوز ندارند؟
علیرغم سرعت گرفتن روند واکسیناسیون محدودیت های کرونایی برای تردد بین شهری همچنان پابرجا است و هر گونه سفر به شهرهای نارنجی وقرمز نیازمند اخذ مجوز از فرمانداری ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این طرح با اصلاحات اخیر صورت گرفته دچار تغییراتی شده وشامل فعالان بنگاه‌های تجاری، کادر درمان، دانشجویان در حال تحصیل در شهرهای دیگر، بستگان درجه یک و دو فوت‌شدگان کرونایی، افراد دارای نوبت پزشکی و همچنین دانش‌آموزان که برنامه تحصیلی خارج ازشهرها دارند، می‌شود.

اما برخی ترددها هم نیاز به اخذ مجوز ندارند و افراد می توانند بدون طی کردن مراحل اداری اخذ مجوز نسبت به سفر به مناطق مختلف کشور اقدام کنند.

درهمین ارتباط فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: اجرای حکم مأموریت اداری سازمان ها نیاز به اخذ مجوز تردد از فرمانداری ندارد.

غفور قاسم پورافزود: طبق مصوبه هشتاد و دومین جلسه ستاد ملی کرونا، صدور مجوز بین شهری ، از شهر قرمز و نارنجی به شهرهای آبی و زرد تنها برای مشاغل ضروری صادر خواهد شد.

وی افزود: ماموریت های اداری که توسط ادارات ، وزارت خانه ها ، سازمانها صادر می شود نیز نیازی به مجوز فرمانداری ندارد و سازمان اداری می تواند با همان حکم ماموریت، تردد داشته باشد.

بنابرگفته فرماندار کرج همچنان سفرهای عموم مردم به شهرهای مختلف همراه با محدودیت است و تحت شرایطی وبا اخذ مجوز می تواند این ترددهای بین شهری صورت بگیرد در غیر این صورت هرگونه سفر به شهرهای قرمز منجر به جریمه خواهد شد.

 

نظر شما