استاندار اردبیل:

توجه به تربیت عملی در فضاسازی محیطی مدرسه ضروری است

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۴:۵۹
کد خبر: ۱۲۳۳۶۶۲
توجه به تربیت عملی در فضاسازی محیطی مدرسه ضروری است
استاندار اردبیل در آیین افتتاحیه مدرسه خیر ساز پناهی، توجه به تربیت عملی در فضاسازی محیطی مدارس را ضروری دانست.

به گزارش برنا از اردبیل، اکبر بهنام جو در آیین افتتاح مدرسه خیرساز پناهی تصریح کرد: اقدامات موثری در راستای احداث مدارس چه با اعتبارات دولتی و چه از سوی خیرین انجام می شود که لازم است در خصوص توجه به تعلیمات تجربی در فضای مدرسه نیز طراحی های لازم اعمال شود.

وی افزود: استفاده از محوطه مدارس در ایجاد فضاهای سبز و آموزش های عملی مرتبط به دانش آموزان در برنامه ریزی های احداث مدارس مد نظر قرار گیرد.

استاندار اردبیل به اهمیت آموزش حضوری و تجربی اشاره کرد و گفت:

 از اواخر سال ۹۸ به دلیل کرونا آموزش ها به صورت مجازی برگزار می شود که امید می رود با فروکش کرونا آموزش ها به روال قبلی باز گردد.

بهنام جو با بیان اینکه آموزش های مجازی نمی تواند جایگاه آموزش حضوری و عملی را پر کند ، اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت های در دسترس بهترین آموزش ها  به دانش آموزان ارایه شود.

وی کاشت و پرورش درختان و فضای سبز در محوطه مدارس را یک نمونه از توجه به آموزش عملیاتی عنوان کرد و گفت: با این شیوه ها علاوه بر ایجاد فضای سبز و مفرح در مدارس ، آموزش ها و تعالیم تجربی متناسب با این رشته ها به دانش آموزان ارایه می شود.

استاندار اردبیل افزود: معلمان مرتبط با رشته های مختلف تحصیلی علاوه بر تخصص خود در زمینه تعلیم و تربیت اسلامی و ملی تلاش کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های خیرین در احداث مدرسه بیان کرد: اقدام خیرین در زمینه احداث مدرسه فرهنگ سازی صفات نیک و پسندیده بوده و اثرات نیک آن همواره جریان دارد.

 در این آیین از تلاش های اردشیر زارعی که اقدامات نیکوکاری بسیاری از جمله کمک دو میلیارد تومانی به احداث مدارس،  تقبل هزینه خط تولید سبزیجات به نفع کودکان سرطانی را انجام داده ، قدردانی و مدرسه خیرساز زنده یاد محترم پناهی ( مادر اردشیر زارعی) بهره برداری شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز