رییس حمل و نقل کالای راهداری لرستان خبرداد:

جابجایی ۱/۸ میلیون تن کالا در لرستان / تمدید پروانه چهار شرکت حمل و نقل کالا

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۳۶۷۰
جابجایی ۱/۸ میلیون تن کالا در لرستان / تمدید پروانه چهار شرکت حمل و نقل کالا
رضا عبدی گفت: در پنج ماهه نخست امسال، یک میلیون و ۸۵۸ هزار و ۳۹۸ تن انواع کالا توسط ناوگان باری لرستان جابجا شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  عبدی به خبرنگاران ،اظهارکرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه بالغ بر یک میلیون و ۸۵۸ هزار و ۳۹۸ تن انواع کالا در قالب ۱۴۶هزار و ۴۹۳ فقره بارنامه توسط ناوگان باری لرستان جابجا شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳ پایانه عمومی حمل و نقل کالا و ۳ سالن اعلام بار در استان فعال است، افزود: تعداد ۹۶ شرکت حمل و نقل کالا، ۱۰هزار و ۱۷۶ دستگاه ناوگان با عمر متوسط ۱۸/۱۷سال و ۱۷ هزار و ۴۷۶ راننده در بخش حمل و نقل کالای لرستان مشغول فعالیت هستند.

عبدی  تصریح کرد: علاوه بر این، ۱۰هزار و ۲۴۰ دستگاه وانت بار با میانگین عمر ۹/۷۳ سال در حمل و نقل برون شهری کالای استان فعالیت دارند.

اوبا اشاره به عملکرد استان در تسهیل فرآیند اعزام ناوگان به بندر امام خمینی(ره) گفت: با توجه به اهمیت حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام، با پیگیری هایی که صورت گرفت لرستان به عنوان اولین استان موفق به دریافت مجوز صدور بارنامه از مبدا بندر برای ۷ شرکت حمل و نقل این استان گردید که درنهایت تا پایان مرداد ماه، بیش از چهار هزار و ۳۹۲ تن نهاده دامی در قالب ۱۷۴ سفر جابجا شد و به دست مصرف کنندگان رسید.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان عنوان کرد: درمجموع از ابتدای اعزام ناوگان تا پایان مرداد ماه، چهار هزار و ۶۶۵ دستگاه ناوگان باری از استان به بندر امام اعزام شده است و این آمار تا ۲۲ شهریور ماه به شش هزار و ۱۵۱ دستگاه افزایش یافته است.

او با بیان اینکه درپی پایش و به روزرسانی مستمر پوشش نرخ بارنامه و شناسایی مسیرهای فاقد نرخ، شاهد تداوم پوشش ۱۰۰درصدی نرخ بارنامه در لرستان طی پنج ماهه امسال بوده ایم،افزود: با پیگیری و نظارت کارشناسان حمل و نقل کالا در سراسر استان، ۳۲۷ مورد تخلف رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالا شناسایی و به کمیسیون های ۱۱، ۱۲ و ۱۴ (رسیدگی به تخلفات) ارجاع شده است.

عبدی از تمدید پروانه چهار شرکت حمل و نقل کالا خبر داد و گفت: انجام ۱۲۹ مورد گشت کنترل دروازه ای ناوگان باری استان، ۲۳۰ مورد بازدید و کنترل شرکت های حمل و نقل، ۸ مورد بازدید از مراکز طب کار، برگزاری ۶۶ جلسه تخصصی با تشکل های صنفی و دستگاه های ذیربط و ۴ فقره بازدید از مراکز اسقاط خودرو بخش دیگری از عملکرد پنج ماهه امسال در حوزه حمل و نقل کالا بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز