استاندار اردبیل:

دلایل وقوع جرم در استان آسیب شناسی شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۳۸۲۱
دلایل وقوع جرم در استان آسیب شناسی شود
استاندار اردبیل گفت: دلایل وقوع جرم و سرقت در استان اردبیل توسط کارشناسان مربوطه تحقیق و آسیب شناسی شود.

به گزارش برنا ازاردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه مبارزه با سرقت در محل فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در کاهش وقوع جرم و افزایش کشفیات و دلایل این موارد با آسیب شناسی می تواند به پژوهش و مطالعات و پیشگیری کمک کند.

وی افزود: همه مردم و مسوولان باید در صیانت و نگهداری از انوال خود و بیت المال تلاش کنند و در شناسایی سارقین نیز با عوامل انتظامی همکاری داشته باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه اردبیل در زمینه های سرقت و نرخ جرم بین استان ها رتبه ۳۱ کشوری را دارد و یکی از امن ترین استانهای کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بیشتر سارقین در سطح استان با مواد مخدر آشنایی دارند گفت: شهر اردبیل به جهت داشتن بیشترین نرخ جمعیتی در سطح استان بیشتر مشکلات و جرایم را شهر اردبیل به خود اختصاص داده و در بحث نزاع و سرقت به عنف در استان کاهش چشمگیری اعلام شده است.

بهنام جو گفت:در سفر سردار اشتری به استان سند توسعه فضاهای مورد نیاز برای نیروی انتظامی تهیه شد و کمک های اعتباری از دستگاه های لازم حدود ۵۴۰میلیارد تومان برای بازسازی و به سازی ساختمان ها و امکانات نیروی انتظامی انجام می شود.

این مسوول اضافه کرد: لازمه کاهش جرایم امکانات و توسعه است و اقتدار نیروی انتطامی با تجهیز امکانات، افزایش می یابد و تفاهم نامه بسته شده و دستگاهها باید در این رابطه کمک کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: در جلسات فرهنگ عمومی شهرستان ها از سال گذشته حضور می یابیم و این کار در سال جاری نیز ادامه دارد وجهت فرهنگ سازی و انجام کارهای فرهنگی که منتج به نتیجه شود باید تصمیمات در شورای فرهنگ عمومی گرفته شود.

 

نظر شما