اکبر بهنام جو استاندار اردبیل؛

۵۰درصد تصادفات در جاده های فرعی و روستایی اتفاق می افتد

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۳۸۲۷
۵۰درصد تصادفات در جاده های فرعی و روستایی اتفاق می افتد
اکبر بهنام جو استاندار اردبیل، در دومین جلسه شورای راهبری تصادفات استان ۵۰درصد تصادفات در جاده های فرعی و روستایی اتفاق می افتد.

به گزارش برنا از اردبیل،اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در دومین جلسه شورای راهبری تصادفات استان در سال جاری اظهار کرد: در محورهایی که آسفالت می شود باید خط کشی، علایم راهنمایی رانندگی و سرعت گیر داشته باشند تا خودروها با سرعت مطمئنه و رعایت اصول رانندگی تردد داشته باشند.

وی افزود: کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری کارشناسان پلیس راهور تا یک ماه آینده تمام نقاط حادثه خیز در جاده های روستایی و شهری را شناسایی می کنند و جهت تعریض شانه خاکی و ایجاد سرعت گیر اقدام خواهند کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ۲۵دستگاه دوربین سرعت سنج در جاده ها نصب می شود گفت:این دوربین ها در نقاط پر خطر و در محورهای اصلی با تامین اعتبار از سوی استانداری اردبیل نصب خواهد شد.

او ادامه داد: با نصب دوربین های ثبت تخلف در جاده ها میزان سرعت کنترل شده و کاهش تصادفات را در استان شاهد خواهیم بود که در این راستا در سطح استان۴۲ دستگاه دوربین قبلا نصب شده که ۱۷ مورد آنها مجهز به کنترل سرعت متوسط هستند.

این مسوول از راه اندازی اتاق مانیتورینگ در اردبیل خبر داد و افزود: با تامین اعتباری که انجام شده تا دو ماه آینده با همکاری شهرداری اردبیل اتاق مانیتورینگ در همین شهر راه اندازی می شود تا با کنترل هوشمند سطح شهر شاهد کاهش تخلفات و تصادفات خواهیم بود.

بهنام جو همچنین از احداث ساختمان پلیس راه در جاده های پارس آباد_ مشکین شهر و خلخال_اسالم خبر داد و افزود:این پروژه ها با حضور فرمانده انتظامی کشور سردار اشتری مورد بررسی قرار گرفت و اعتبار لازم با مساعدت وزیر راه و شهرسازی تامین شد که به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این دو پروژه خواهیم بود.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی استان و عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی گفت: نیروی انتظامی تحت فرماندهی سردار حسینی در ایجاد امنیت و آرامش مردم شبانه روزی تلاش می کنند و مردم آرامش و امنیت را مدیون این عزیزان هستند.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان اردبیل و جمعی از اعضای جلسه گزارش عملکرد خود را تشریح کردند که در پایان عوامل ۵ نفر از فرماندهان نیروی انتظامی از سوی استاندار اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز