مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان خبرداد:

پیش بینی اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس به صورت مجازی

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۵۲۲۶
پیش بینی  اجرای برنامه‌های متنوع  به مناسبت هفته دفاع مقدس به صورت مجازی
محمدجوادمحمدی گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان لرستان به صورت مجازی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  محمدی به رسانه ها،اظهارکرد:  امسال درهفته دفاع مقدس متناسب با شرایط بوجود آمده درخصوص بیماری کرونا، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان لرستان به صورت مجازی پیش بینی شده است.

اوافزود: رویکرد برنامه‌های امسال تولید محتوا درفضای مجازی است و برنامه ها به گونه پیش بینی شده اند که مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان با واسطه های تربیتی و فرهنگی انتقال یابند.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع برنامه های متنوعی مانند: قصه گویی، نمایش، نقاشی، سفالگری و شعر و... با توجه به کیفیت اجرا ومحتوای مناسب مدنظر است که با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مراکزفرهنگی هنری و شورای فرهنگی استان، بیش از 120برنامه برای اجرا در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.

اوبا اشاره به برگزاری کارگاه های مختلف دراین هفته ،گفت: معرفی زندگی و تشریح وصیتنامه شهدای والا مقام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان در قالب ساخت نماهنگ و دعوت از خانواده ایشان از دیگربرنامه های این هفته است.

مدیرکل کانون لرستان دیدار با خانواده‌های شهدا نوجوان با اولویت شهدای نوجوان و تجلیل از آنهاودعوت ازنویسندگان حوزه دفاع مقدس در دستور کارمراکز در سراسر استان است.

محمدی به برپایی نمایشگاه های مجازی کتاب و نقاشی، سفلگری، خوشنویسی و عکس شهدا اشاره کرد و یادآورشد: در کنار نشست های مجازی که با موضوع دفاع مقدس در گروه های کانون برگزار خواهد شد، نماهنگ هاو پادکست هایی نیزبا موضوع رشادت های رزمندگان جبهه های جنگ علیه باطل و عملیات های مخلتف و معرفی شهدا و زندگی نامه آنها تولید و منتشر خواهندشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز