۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۵۳۶۳
۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد
عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محموله جدید واکسن کرونا به میزان 300 هزار دُز تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر محمدجعفر صادقی اظهار کرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا در گروه‌های هدف تاکنون 2 میلیون و 230  هزار و189 دُز تزریق شده که از این تعداد مورد دُز یک میلیون و 544 هزار و 905 مورد دُز اول و 685 هزار و 284 مورد دُز دوم بوده است.

وی تصریح کرد: محموله جدید واکسن کرونا از نوع سینوفارم به تعداد 300 هزار تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد و این واکسن‌ها بلافاصله در اختیار مراکز واکسیناسیون مشهد و شهرستان‌های تابعه جهت تزریق به گروه‌های هدف قرار گرفته است.

عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: همچنین تعداد 80 هزار دُز واکسن برکت برای افراد در انتظار نوبت دوم این واکسن بزودی دریافت می‌شود و در چرخه تزریق قرار می‌گیرد.

دکتر صادقی با بیان اینکه مشکل این روزها در نبود و کمبود واکسن نیست، بلکه بیشتر در مراجعات مردم به مراکز واکسیناسیون کرونا بوده است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که بدون توجه به نوع واکسن، در دسترس‌ترین واکسن را بهترین واکسن بدانند و با در دست داشتن مدرک معتبر که نشان‌دهنده واجد شرایط بودنشان به لحاظ سنی است به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند و منتظر رسیدن یک واکسن خاص نباشند.

وی با ذکر این نکته که به تازگی مرکز واکسیناسیون تجمیعی در محل بازار بزرگ ملل دایر شده است، تأکید کرد: در حال حاضر مراکز واکسیناسیون ثابت، تجمیعی و خودرویی زیادی داریم و مشکلی بابت کمبود مراکز نداریم و دغدغه ما خالی بودن این مراکز و میزان کم مراجعات مردم به این مکان‌ها جهت دریافت واکسن کرونا بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز