اخذ گواهینامه اعتباربخشی درجه یک برتر ملی از وزارت بهداشت

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۶:۲۵
کد خبر: ۱۲۳۵۴۶۶
اخذ گواهینامه اعتباربخشی درجه یک برتر ملی از وزارت بهداشت
رئیس بیمارستان کوثر سنندج گفت: مرکز آموزشی، درمانی و پزشکی کوثر موفق به اخذ گواهینامه اعتباربخشی درجه یک برتر ملی از وزارت بهداشت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دکتر بابک قطبی اظهار کرد: در ارزیابی سالیانه اعتبار بخشی مراکز پزشکی، آموزشی درمانی کشور که توسط کارشناسان  خبره وزارت بهداشت کشور انجام می‌شود، اسفند سال گذشته به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این ارزیابی بیمارستان کوثر سنندج با کسب ۸۳/۷۶ درصد امتیازات ممکن، موفق به کسب این موفقیت بزرگ و استقرار در بین ۴۰ بیمارستان اول از قریب به یک هزار بیمارستان در کشور شد.

رئیس بیمارستان کوثر سنندج گفت: دستیابی به این موفقیت بزدگ در این برهه زمانی حساس و پر فشار کاری به دلیل شیوع بیماری کرونا جز با فداکاری، تلاش و پشتکار کارکنان، پزشکان و مدیران خدوم و زحمتکش این مرکز امکان پذیر نبود.

دکتر قطبی کسب این افتخار بزرگ را به مردم فهیم استان کردستان و کارکنان زحمتکش این مرکز که با تلاش شبانه روزی خود،  در راه ارتقای سلامت جامعه و درمان آلام بیماران مشغول خدمتگذاری هستند تبریک و تهنیت گفت و افزود: از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزون را برای همکاران این مجموعه و مردم شریف کردستان، آرزومندم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز