مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در مجمع انتخاباتی تنیس استان:

آموزش و بعد همگانی ورزش تنیس در لرستان مورد توجه قرار گیرد/ احداث دو زمین تنیس در شهرستان ازنا

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۸:۱۵
کد خبر: ۱۲۳۵۴۹۴
آموزش و بعد همگانی ورزش تنیس در لرستان مورد توجه قرار گیرد/ احداث دو زمین تنیس در شهرستان ازنا
حشمت الله امان الهی بر لزوم توجه به بحث آموزش و همگانی کردن ورزش تنیس در لرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، امان الهی ظهر روز یکشنبه 28 شهریور در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس لرستان که با حضور داوود عزیزی رییس فدراسیون در اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: هییت تنیس لرستان باید با مد نظر قرار دادن برنامه ها و اجرای آنها به گونه ای عمل کند تا شاهد تحولی اساسی در ورزش تنیس استان باشیم.

او با بیان اینکه تنیس ورزشی است که شاید چهره ای متفاوت تر از سایر ورزش ها داشته باشد، افزود: تنیس  ورزشی گرانی محسوب می شود و به زیرساخت های خاصی نیاز دارد.

امان الهی با بیان اینکه ظرفیت های لرستان به عنوان یک حسن باعث شده است که این استان در عرصه ورزش  متفاوت تر از بسیاری از استان های دیگر جلوه کند، گفت: استانهای زاگرس نشین مانند لرستان باتوجه به شرایط آب و هوایی و ارتفاعی که از سطح دریا دارند و همچنین به خاطر فیزیک بدنی مناسب مردم  باعث شده که دارای استعداد های خاصی در رشته های مختلف ورزشی باشند که درصورت سرمایه گذاری و شناسایی این استعدادها شاهد شکوفایی واتفاقات خوبی در ورزش از جمله رشته تنیس خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به لزوم توجه به بحث آموزش در ورزش تنیس استان، گفت: هیئت تنیس استان باید آموزش را در اولویت همه برنامه ها قرار دهد و نیاز است که جامعه تنیس از نظر آموزش مربیگری و داوری متفاوت باشد.

او با اشاره به بحث استعدادیابی تنیس در استان خاطرنشان کرد: همچنین این هیئت با توجه به پتانسیل و ظرفیت های خوبی مانند زمین های موجود و این نکته که احداث زمین برای ورزش تنیس  نیازمند هزینه آنچنانی نیست به استعدادیابی براساس برنامه ریزی مدون توجه ویژه ای داشته باشد کما اینکه دو زمین تنیس خاکی نیز قرار است درشهرستان ازنا احداث شود.

امان الهی بعد همگانی کردن و توسعه ورزش تنیس را در استان مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: ورزش تنیس باید در همه شهرستانهای استان فعال شود.

او همچنین تاکید کرد: هیئت تنیس باید از همه پتانسیل ها برای توسعه تنیس در استان استفاده کرده تا نظرات همه علاقه مندان به تنیس به صورت عملی در راستای اهداف و فدراسیون و وزارت ورزش وجوانان  مورد استفاده قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز