سرپرست آموزش و پرورش لرستان:

آغاز فعالیت مدارس در لرستان از سه مهر / مدارس به صورت تدریجی بازگشایی خواهند شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۶۱۰۸
آغاز فعالیت مدارس در لرستان از سه مهر  / مدارس به صورت تدریجی بازگشایی خواهند شد
سید عیسی سهرابی تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده برای آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  سهرابی درگفت وگوی خبری  با اشاره  به راهبردهای کلان  وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس ،اظهارکرد: امسال بدور از هیاهو  مدارس به صورت تدریجی بازگشایی خواهند شد  و در این مورد به دغدغه های خانواده ها و سلامت دانش‌آموزان توجه  ویژه شده است. 

او با اشاره به نحوه آغاز سال تحصیلی در استان،افزود : قطعا مدارس استان کار خود را  از سه مهر شروع خواهند کرد و مدارس شهری در مهرماه به صورت مجازی  فعالیت خواهند کرد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد : در روستاهایی که مدارس  حداکثر 15 نفر دانش آموز دارند با صلاحدید مدیر مدرسه ، شورای مدرسه و شرایط و فضای آموزشی  می توانند به صورت حضوری البته  با رعایت دستور العمل ها کار خود را شروع کنند و بقیه مدارس که دانش آموزان بیشتر از 15 نفر دارند  ترجیحا  به صورت مجازی  سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد  .

سهرابی با اشاره  به آموزش در بستر شبکه شادنیز خاطر نشان کرد : سال گذشته بیش از 82  درصد دانش آموزان در این بستر از آموزش ها بهره مند شده اند که این بستر هم در آینده نزدیک با قابلیت ها و سرعت بیشتری در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت .

او با اشاره  به دسترسی دانش آموزان به  اینترنت در استان ، افزود:  سال گذشته بیش از 2 هزار مدرسه به اینترنت وصل شده است و امسال هم برنامه داریم 419 مدرسه در استان که  زیرساخت های ارتباطی ندارند با تلاش سایر دستگاهها  به اینترنت وصل کنیم .

ساماندهی نیروی انسانی ،  واکسیناسیون 83 درصدی فرهنگیان ، آغاز واکسیناسیون دانش آموزان  پایه دوازدهم در آینده نزدیک ،  لباس فرم  دانش  آموزان ، توزیع کتب درسی درمدارس ، استانداردسازی وسایل گرمایشی وسرمایشی مدارس ، تجهیز مدارس ، اختصاص کمک سرانه بهداشتی به مدارس لرستان و برخورد با مدیرانی که هزینه ثبت نام از دانش آموزان گرفته اند از مهمترین موضوعاتی بود که سرپرست آموزش و پرورش در این گفتگو به آن پرداخت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز