فرمانده سپاه خوی:

به تمام کشورهای دنیا ثابت شده که ما مقتدریم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۹:۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۳۶۲۵۶
به تمام کشورهای دنیا ثابت شده که ما مقتدریم
بعد از هشت سال دفاع مقدس و شکست خوردن توطئه های دشمنان در طول همه این سالها، به تمام کشورهای دنیا ثابت شده که نظام اسلامی و مردم غیور این شکور مقتدر هستند و بنابراین امروز با افتخار می گوییم: ما مقتدریم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، فرمانده سپاه خوی در نشست با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در آستانه هفته گرامیداشت دفاع مقدس و اربعین حسینی، با شعار ما مقتدریم، به تجلیل از شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا و خاطره سرافرازی مردم کشورمان اقدام خواهیم کرد.

سردار محمد باقر علایی گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۲۰ برنامه با ۲۸ عنوان در شهرستان خوی اجرا خواهد شد.

وی با برشمردن برخی از برنامه های تدارک دیده شده، گفت: تجلیل از رزمندگان ایثارگران با حضور اعضای شورای اداری و شورای تامین و خانواده شهدا، برگزاری ۹ یادواره شهید، ۸ یادواره آبروی محله، تجلیل از بسیجیان و رزمندگان، اجرای مساتبقات ورزشی، نشست های روشنگری، دیدار با خانواده شهدا، ارایه خدمات رایگان پزشکی، کمک های مومنانه، مشاوره های رایگان حقوقی برای آحاد مردم و نواختن زنگ ایثار و مقاومت از جمله برنامه هایی هستند که در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان خوی اجرا خواهند شد.

فرمانده سپاه خوی تاکید کرد: همه ما تلاش می کنیم تا دین خود را به آنهایی که با خون خود درخت مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند، ادا نماییم.

در این نشست همچنین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی طی سخنانی گفت: در زمان دفاع مقدس، مردم ایران اسلامی با لبیک گویی به امام خمینی(ره) رسالت خود را بخوبی ایفا کردند.

حجت الاسلام خیراله شریفی افزود: ما شکوه و عظمت خود را مدیون فرهنگ عاشورایی هستیم و مردم شهرستان خوی با تقدیم بیش از یک هزار شهید ثابت کردند که مردمی متدین و عاشورایی هستند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد

نظر شما