سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل

تعداد ۳۱۷ نفر از متقاضیان طرح توسعه ملی مشاغل خانگی به کمک جهاد دانشگاهی استان اردبیل و حمایت پیشران‌ها به بازار کار متصل می‌شوند

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۶۲۷۸
تعداد ۳۱۷ نفر از متقاضیان طرح توسعه ملی مشاغل خانگی به کمک جهاد دانشگاهی استان اردبیل و حمایت پیشران‌ها به بازار کار متصل می‌شوند
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل هم ، تعداد ۳۱۷ نفر از متقاضیان طرح توسعه ملی مشاغل خانگی به کمک جهاد دانشگاهی استان اردبیل و حمایت پیشران‌ها به بازار کار متصل می‌شوند.

به گزارش برنا از اردبیل، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تعداد ۳۱۷ نفر از متقاضیان طرح توسعه ملی مشاغل خانگی به کمک جهاد دانشگاهی استان اردبیل و حمایت پیشران‌ها به بازار کار متصل می‌شوند.

بهروز رحیم‌زاده ضمن ابراز رضایت‌مندی از روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اضافه کرد: جهاد دانشگاهی با سبقه و تجارب ارزنده خود، اهتمام ویژه‌ای در اجرای این طرح داشته و با استعدادسنجی ۹۰۰ نفر از متقاضیان و ارائه آموزش و مشاوره‌های عمومی، تخصصی و مهارتی، زمینه اتصال به کار عده زیادی از آنان را در فاز دوم فراهم کرده است درحالی‌که این اتصال در فاز سوم طرح قرار دارد.

 وی افزود: از سال گذشته که اجرای این طرح به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان آغاز شده است و شاهد تلاش همه‌جانبه جهاد دانشگاهی به‌عنوان مجری طرح هستیم که این تلاش صادقانه ستودنی است و به‌یقین نتایج خوبی در عرصه کارآفرینی استان رقم خواهد زد.

این مسئول با بیان اینکه تمام فعالیت‌های اقتصادی باید دارای ارزش افزوده باشد، افزود: بایستی با فاصله‌گرفتن از روزمرگی و جهت مساعدت به مردم برای داشتن کسب‌وکار مناسب و رفاه اجتماعی به سراغ آن‌ها برویم و منتظر مراجعه آنان به ادارات نباشیم.

 سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به آمادگی این اداره کل برای همکاری با جهاد دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیتی است که می‌تواند در کنار این اداره کل باشد و دست ما را در پیشبرد اهداف توسعه‌ای و اشتغال‌زایی بگیرد.

 رحیم‌زاده به استفاده بهینه از منابع برای ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت‌های اقتصادی استان و تعامل و همکاری بین نهادها تأکید و خاطرنشان کرد: با اینکه منابع اختصاصی برای این امور محدود است اما با مدیریت مناسب می‌توان بهترین نتایج را با آن رقم زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز