مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

حضور ورزشکاران لرستانی در همه رشته های ورزشی در سطوح کشوری و جهانی / میزبانی مسابقات کشوری فرصتی برای معرفی استعداد های استان است

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۱:۳۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۳۶۲۹۶
حضور ورزشکاران لرستانی در همه رشته های ورزشی در سطوح کشوری و جهانی / میزبانی مسابقات کشوری  فرصتی برای معرفی استعداد های استان است
حشمت الله امان الهی گفت: حضور ورزشکاران لرستانی در همه رشته های ورزشی در سطوح کشوری و جهانی نشان از پتانسیل بالای این استان در قهرمان پروری در رشته‌های ورزشی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ امان الهی روز دوشنبه در نشست هماهنگی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان الیگودرز که با حضور ماشالله نعمتی فرماندار وحجت الاسلام سرلک  امام جمعه الیگودرز جهت برگزاری  مسابقات مسابقات کشتی نونهالان کشور در الیگودرز برگزارشده بود با بیان اینکه  امروز وضعیت لرستان  در حوزه ورزش خوب است، اظهارکرد: حضور ورزشکاران لرستانی در همه رشته های ورزشی در سطوح کشوری و جهانی  نشان از پتانسیل بالای این استان در قهرمان پروری در رشته‌های ورزشی دارد.

او میزبانی مسابقات کشوری را در لرستان فرصتی برای معرفی استعداد های این استان دانست وافزود: مسابقات آزاد و فرنگی نونهالان کشور یادواره کنگره ۶۳۰۰ شهید استان  در الیگودرز و کوهدشت برگزار می شود.

امان الهی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان الیگودرز وجود دارد، گفت: این  مسابقات کشتی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان تصریح کرد: این مسابقات با عنوان یادواره کنگره ۶۶۰۰ شهید لرستان برگزار و در حاشیه آن از خانواده شهدای ورزشکار شهرستان قدردانی می شود.

 به گفته او مسابقات کشتی نونهالان کشور با حضور  ۳۲ تیم از ۳۱ استان با ۴۱۵ نفر ورزشکار، مربی و داور، هفتم تا نهم مهر ماه به میزبانی این شهرستان در محل ورزشگاه ملی الیگودرز برگزار خواهد شد.

او بیان کرد:مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشورنیز در کوهدشت برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز