دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

میزبانی از رشته های محتلف ورزشی باعث رشد و توسعه ورزش می شود

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۱:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۶۳۳۵
میزبانی از رشته های محتلف ورزشی باعث رشد و توسعه ورزش می شود
دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری والیبال سطح 2 بین المللی، میزبانی از رشته های مختلف ورزشی را باعث رشد و توسعه ورزش استان دانست.

به گزارش برنا از اردبیل،دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در آئین افتتاحیه دوره مربیگری بین المللی سطح ۲ والیبال افتخار آفرینی تیم ملی والیبال ایران را در آسیا تبریک گفت و آرزوی روند رو به روشد والیبال در رده های سنی مختلف را از خداوند خواستار شد و گفت: رشته والیبال یک رشته جذاب، پر مخاطب و با نشاط در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان می باشد که در سالهای اخیر و دهه های گذشته روند روبه رشد و توسعه به خود گرفته است و توانسته خود را در جایگاه های جهانی و بین المللی حفظ کند.

مدیر کل ورزش و جوانان در خصوص میزبانی ها، اردوها و دوره های مربیگری در استان اردبیل افزود : میزبانی از رشته های مختلف ورزشی باعث رشد و توسعه ورزش استان می شود و این میزبانی ها می تواند در توسعه رشته های مختلف ورزشی را فراهم سازد.

پیمان مدرس رئیس هیات والیبال استان اردبیل هم در این مراسم افتتاحیه ضمن خیر مقدم گویی به مدرسان ، مربیان و اعضای حاضر در این دوره گفت: رشته والیبال یکی از رشته های اولویت دار استان اردبیل می باشد که امید داریم شاهد رشد و توسعه این رشته در سطح استان باشیم.

آکار چشم مدرس این دوره ضمن قدر دانی از عوامل اجرایی این دوره و اشاره به برد و قهرمانی تیم ملی والیبال در آسیا گفت: ۴ دوره هست که برای برگزاری دوره های مربیگری به ایران سفر می کنم و شاهد رشد علمی و عملی مربیان و بازیکنان ایرانی هستم که این همین موضوع باعث می شود که بتوانیم یک تیم ملی قوی داشته باشیم.

علی نادی کاپتان سالهای گذشته تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ارران هم با ابراز امید واری از این دوره گفت: این کلاس و دوره باعث می شود که نسل جدیدی از مربیان وارد عرصه مربیگری وارد شوند تا بتوانیم بازیکنان خوبی را وارد جامعه والیبال بکنیم و گام بلندی برداریم برای مدالهای جهانی و المپیک.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز