پیشتازی لرستان دراجرای طرح شتاب دهی و کسب و کارهای فناآورانه جوانان استان؛

تقدیر رییس جهاد دانشگاهی لرستان از عملکرد "مجید زهره ای "معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۵:۰۶:۳۲
کد خبر: ۱۲۳۶۷۰۶
تقدیر رییس جهاد دانشگاهی لرستان از عملکرد مجید زهره ای معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان
رییس جهاددانشگاهی لرستان ازعملکرد معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان به دلیل پیشتازی لرستان در اجرای برنامه شتاب دهی و کسب و کارهای فناورانه جوانان استان تقدیرکرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امین سلاحورزیان رییس جهاددانشگاهی لرستان با اهدای لوح سپاس ازعملکرد مجید زهره ای معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان  به دلیل پیشتازی لرستان در اجرای برنامه شتاب دهی و کسب و کارهای فناورانه جوانان استان تقدیرکرد.

در این سپاس نامه آمده است :

جناب آقای زهره ای سرپرست معاونت محترم امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابت پیشتازی لرستان در اجرای برنامه شتاب دهی و کسب و کارهای فناورانه جوانان استان  را خدمت شما ، مدیریت و کارشناسان  پیگیر و خدوم و پرتلاش آن حوزه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

به پاس این همراهی و تلاش های جنابعالی لوح سپاسی تقدیم می‌گردد تا تقدیری باشد به اندیشه پاک، روحیه کارجمعی و تلاش ارزنده برای سرزمینی مهربان آنهم در سالی که مزین به "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" برای مردم لرستان که شایسته بهترین ها هستند.

با احترام امین سلاحورزیان رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان

 

لازم به ذکراست؛ طرح اجرای برنامه شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان با پیشتازی در هر سه فاز به اتمام رسید و طی ارزیابی های کشوری  لرستان استان پیشرو معرفی شد که نتیجه اجرای این طرح در مدت زمان کوتاه 5ماه اخیر ایجاد اشتغال برای 100جوان لرستانی در حوزه های مشاغل دانش بنیان شدو همچنین ایجاد 15تیم استارتاپ قوی درراستای تولید ثروت از توانایی های خود شد.

همچنین برگزاری 54 کارگاه و رویداد استارتاپی و جذب 1804نفر مخاطب که با حضور خود دراین دوره ها از مطالب مفید شغلی بهره بردند.

گفتنی است؛ برای  15  تیم استارتاپی نیز جهاد دانشگاهی استان برای وارکردن آنها به مرحله رشد برنامه دارد؛به طوریکه مورد حمایت قرار گرفته و با جذب اعتبار درجهت توسعه بیشتر و شناسایی فرصت های نوین وکسب وکار وایجاد ارتباط با سرمایه گذاران ملی وبین المللی  به سمت اشتغال پایدار سوق داده خواهندشد.

این موارد نتیجه تلاش و کوشش دو دستگاه ورزش و جوانان لرستان و جهاد دانشگاهی واحد استان بود که هر دودستگاه درراستای رسالت اصلی خود، جوانان لرستانی را به صورت کم سابقه نسبت به گذشته بهره مند ساختند.

معاونت امور جوانان لرستان کسب این موفقیت را نتیجه شفافیت مالی و ایجاد عدالت دانسته که  با قدرت تمام به این رسالت خود ادامه خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز