در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛

میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به بیش از ۶۲ درصد رسیده است

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۶۹۲۰
میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به بیش از ۶۲ درصد رسیده است
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کلی در همه مجموعه های مناطق تحت پوشش این دانشگاه به بیش از 62 درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهندس علی اصغر حسنی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط مناطق تحت پوشش این دانشگاه در وضعیت نارنجی است افزود: در شرایط نارنجی فعالیت همه اماکن با رعایت پروتکل های بهداشتی، مجاز بوده و فقط فعالیت رستورانها، اغذیه فروشی ها، آبمیوه و بستنی در فضای بسته ممنوع می باشد و باید در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت بیرون بر خدمات صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه سازمان ها و ادارات بیشترین رعایت پروتکلهای بهداشتی در خراسان رضوی را دارند، افزود: بر اساس نظارت ها و بررسی های انجام شده میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سازمانها و ادارات 87 درصد گزارش شده است.

مهندس حسنی افزود: بر طبق همین بررسی ها میزان رعایت پروتکلها  در بانک های خراسان رضوی 82 درصد می باشد.

 مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد نظارت کننده است و برخورد با متخلفان در حوزه واحدهای صنفی به اداره اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  سپرده شده است.

به گفته وی، از ابتدای شروع پیک پنجم تا کنون، 88666 مورد بازدید از مراکز و اماکن صورت گرفته است که 3232 امکنه متخلف به مراجع قضایی معرفی و 1110 امکنه پلمب شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز