عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران

مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۱:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۷۷۰۰
مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است
رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران،مسابقات انتخابی تیم ملی کبدی با حضور ۳۲ تیم از استان‌های مختلف کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از اردببل،عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است که در دو مرحله ۳۲ تیم از استان‌های مختلف کشور در این رقابت‌ها حضور دارند.

او افزود: در مجموع بعد از مرحله اول این مسابقات در اردبیل هشت تیم منتخب در مرحله نهایی که در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد، شرکت کرده و اعضای کادر فنی و تیم ملی انتخاب خواهند شد.

رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم ملی کبدی کشورمان خود را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین آماده می‌کند که امیدواریم با تلاش بازیکنان در مسابقات پیش رو بتوانیم افتخارات بیشتری را برای کشور کسب کنیم.

اورسجی با قدردانی از تلاش داوران برای ارزیابی بازیکنان و امتیازدهی به تیم‌ها افزود: شرایط مطلوبی را در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در اردبیل شاهد هستیم و به این باور رسیدیم که ورزش کبدی در کشور رو به جلو حرکت می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بعد از بررسی شرایط اعزام لژیونر‌ها به لیگ پرو کبدی هند، قرار شد در مجموع تا دو ماه آینده ۱۶ لژیونر از کشورمان که عمدتاً بازیکنان تیم ملی هستند در لیگ ستارگان هندوستان حضور پیدا کرده و اسباب افتخار برای کشورمان و تیم ملی باشند.

رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: با معرفی تیم‌های برتر در این مسابقات در مجموع هشت تیم در بخش پایانی شرکت خواهند کرد تا بهترین رقابت را در سطح ملی شاهد باشیم.

اورسجی ایران را از قطب‌های برتر کبدی دنیا معرفی کرد و ادامه داد: در هر دو بخش بانوان و آقایان تیم کبدی کشورمان جز تیم‌های برتر و موفق محسوب می‌شود.

 

نظر شما