مراسم معرفی اعضای هیئت رئیسه و مسئولین کمیته های هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۹:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۷۷۱۵
مراسم معرفی اعضای هیئت رئیسه و مسئولین کمیته های هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی
نشست هم‌اندیشی و معرفی اعضای هیات رییسه هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی در حضور کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان و اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال استان برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، با حضور کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و اسماعیل نوری رئیس هیات بسکتبال استان اعضای هیئت رئیسه و کمیته های هیات معرفی شدند.

اسماعیل نوری رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه الگوی ورزشی‌ام رحیم احمدزاده از پیشکسوتان و مفاخر بسکتبال است گفت: درگذشت یکی از عزیزان دلسوزان ورزش استان، حشمت الله لطیفی حراست اداره کل را تسلیت می گویم وباید از همه پیشکسوتان، مفاخر و قدیمی‌های رشته بسکتبال و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان که ما را برای ارتقای بسکتبال استان همراهی می‌کنند قدردانی کنیم.

وی با معرفی اعضای هیئت رئیسه و کمیته های هیات افزود: باید با همکاری و حمایت همدیگر بسکتبال استان را به مدارج بالاتر برسانیم و در این راه از همه برای همکاری و همراهی دعوت می‌کنیم.

نوری اضافه کرد: این هیات در ابتدای راه خود است و هدفش رساندن بسکتبال آذربایجان‌غربی به مدارج بالاتر و قرارگرفتن در سطوح بالای کشور است.

نوری در بخشی از صحبت‌هایش به نیاز هیات بسکتبال استان به حضور دو پیشکسوت ارزنده و نامی بسکتبال استان، سیف الله حیدرپور و سفیدکار نیز اشاره کرد و افزود: همه اعضای بسکتبال استان از حضور این دو عزیز استقبال می کنند و گرچه آقای حیدرپور در حال حاضر در فدراسیون هندبال فعالیت دارند و آقای سفیدکار به عنوان قلب بسکتبال استان به دلایلی حاضر به حضور در هیات بسکتبال نشدند ولی ما راغب و از حضورشان در هیات بسکتبال استان برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی این رشته استقبال و حمایت می کنیم و هیات بسکتبال استان، خانه این عزیزان است.

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ضمن تسلیت درگذشت رییس فقید حراست اداره کل گفت: خوشحالم در خدمت این رشته به عنوان یک ورزش دانشگاهی که گرانترین لیگ و بازیکن مربوط به آنست هستم، جایگاه بسکتبال بسیار بالاست و انتظار دارم با این جمع شاهد رشد و ارتقای بیش از پیش بسکتبال باشیم که دور از دسترس نیست.

در ابتدای این جلسه سعید خوشبخت دبیر هیات بسکتبال به بیان عملکرد هیات بسکتبال استان در ماه‌های اخیر پرداخت و در ادامه محمد آزادی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و منوچهر قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

در ادامه جلسه اعضای هیئت رئیسه و کمیته ها نیز درخواست‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

در پایان این جلسه احکام اعضای هیئت رئیسه و رئسای کمیته ها اهداشد.

اعضای هیات رئیسه و کمیته های هیات بسکتبال آذربایجان غربی:

  •  اعضای هیئت رئیسه بسکتبال استان: ناصر احمدی ، دکتر عباس اسماعیل ثانی ، رحیم احمد زاده ، خانم سونیا فتح الله زاده مرندی ، بهمن صادق فر
  • مسئول کمیته ۳×۳ احمد نوری و  آسیه مشهور کمیته ۳×۳ بانوان
  • کمیته مربیان بانوان: رقیه حاتمی
  •  مسئول کمیته داوران آلن گریگور  فاطمه نظری کمیته داوران بانوان
  • کمیته پیشکسوتان: یحیی اکبری
  • کمیته آموزش: اکبر زرین
  • کمیته استعدادیابی: ناصر عمری ، محمد مصطفی پور (دبیر)
  • مشاور امور بانوان و مسئول امور دفتر هیات استان: نیر خطایی
  • مسئول روابط عمومی: سینا پسران افشاریان، سمانه بهمنی (بانوان)
  • کارپرداز: اودیشو اصلان
  • کمیته انضباطی: حجت طنابی
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز