نشست هم اندیشی و عقد تفاهم نامه مشترک هیات های کشتی شمالغرب کشور برگزارشد

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۲۳۸۱۵۲
نشست هم اندیشی  و عقد تفاهم نامه مشترک هیات های کشتی شمالغرب کشور برگزارشد
با حضور روسای هیات های کشتی شمالغرب کشور و به میزبانی هیات کشتی استان اردبیل نشست هم اندیشی و عقد تفاهم نامه مشترک بین هیاتهای کشتی برگزارشد.

به گزارش برنااز اردبیل،با حضور مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با حضور روسای هیات های کشتی شمالغرب کشور "اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و گیلان"  به میزبانی هیات کشتی استان اردبیل نشست هم اندیشی  و عقد تفاهم نامه مشترک بین هیاتهای کشتی برگزارشد.

در این نشست دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل رشته کشتی را از رشته های اول کشور خواند و گفت:در کشتی یک نسل جدیدی روی کار آمد که هم تجربه و هم دانش این رشته را خوب بلد هستند و جوانان با اخلاقی هم به بدنه کشتی ورود پیدا کردند که منش و اخلاق پهلوانی را در همین عنفوان جوانی به خوبی برای خود دیکته کردند.

دکتر انوشیروانی با تاکید بر اینکه در ورزش باید انسجام حفظ شود و بین مناطق مهم هست که در راستای هم افزایی و استفاده از تجربیات مربیان گام بردارند افزود: آموزش یکی از ارکان های اصلی در هر رشته ورزشی می باشد که همین مسئله باعث توسعه خواهد شد که انتظار میرود در این تفاهم نامه در راستای آموزش و استفاده از تجربیات مربیان به این مهم دست پیدا بکنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل با اشاره به حمایت اداره کل از این تفاهم نامه و در اختیار گذاشتن زیر ساخت های ورزشی برای توسعه کشتی استان و شمالغرب کشور اضافه کرد: از روسای کشتی شمالغرب کشور انتظار میرود که در راستای استعداد یابی و پرورش کشتی گیران نخبه و همجنین برگزاری اردوهای مشترک و مسابقات انتخابی و منطقه ای و استفاده از دانش مربیان تراز اول کشور اقدام کنند.

عبدالرضا اقبال رئیس هیات کشتی استان اردبیل هدف از انعقاد این تفاهم را ترویج فرهنگ دینی و پهلوانی در میان نسل جوان، توسعه کمی وکیفی رشته ی کشتی در سطوح پایه، بهرمندی از منابع انسانی، مالی، علمی و امکانات ورزشی،هماهنگی و هم راستایی برنامه های توسعه و ارتقاء ورزش، تعلیم و تربیتی و قهرمانی کشور، استعداد یابی و هدایت نخبه های ورزشی در رشته کشتی، توانمند سازی مربیان و داوران ورزشی و کمک به غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و هماهنگی و ایجاد سیستم یکپارچه در راستای پرورش بلند مدت در رشته ورزشی کشتی اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز