در گفتگو با برنا مطرح شد؛

باشگاه "مقاومت" جور کم کاری هیئت شنا البرز را کشید/ یک تشکر خشک وخالی هم از من نکردند!

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۸۱۹۲
باشگاه مقاومت جور کم کاری هیئت شنا البرز را کشید/ یک تشکر خشک وخالی هم از من نکردند!
مربی و شناگر باسابقه البرزی با اشاره به دشواری های اعزام تیم منتخب البرز به مسابقات شنا قهرمانی آب های آزاد کشور گفت: اگر حمایت و همکاری باشگاه مقاومت نبود امکان حضور تیم مهیا نمی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛سعید سعیدی اظهار کرد: مسابقات شنای آب های آزاد بزرگسالان  قهرمانی کشور دوشنبه هفته گذشته به میزبانی استان مازندران در شهرستان نوشهر برگزار شد.

وی افزود: در مجموع تیمی این مسابقات، تیم تهران الف با ۱۱۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، مازندران با ۱۰۶ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم البرز با کسب ۱۰۱ امتیاز در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.

سعیدی با بیان اینکه تنها تیم باشگاهی حاضر در این مسابقات بودیم گفت: متاسفانه رییس هیئت شنا جهت فراهم کردن مقدمات اعزام این تیم پاسخگو نبود و پس از رایزنی ها فراوان وبا همکاری و لطف مدیریت باشگاه مقاومت البرز زمینه حضور تیم در نوشهر مهیا شد و ما با تیمی 10 نفره در این مسابقات حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه باشگاه مقاومت جور کم کاری هیئت استان را کشید و ازاین بابت قدردان مدیریت این باشگاه هستیم گفت: در این مسابقات که حکم انتخابی مسابقات بین المللی آب های آزاد کیش را داشت تیم ما خوش درخشید وبالاتر از مدعیانی چون اصفهان و خوزستان جایگاه سومی را کسب کردیم.

مربی با سابقه شنای البرز در پایان گریزی هم به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات آب های آزاد ارمنستان در ماه گذشته زد وگفت: متاسفانه پس از این مسابقات هم کسی در استان توجهی به این موضوع نکرد و از یک تشکر خشک وخالی هم دریغ کردند در حالی که من با هزینه شخصی این عنوان را کسب کرده بودم و توقع داشتم هیئت شنا و مسئولان استانی نیم نگاهی به این تلاش وزحمت  من می داشتند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز