معاون استاندار:

رفع مشکلات نواحی منفصل شهری مورد توجه جدی مسوولان است

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۴:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۸۲۰۷
رفع مشکلات نواحی منفصل شهری مورد توجه جدی مسوولان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: خدمت‌رسانی به مردم استان بویژه مناطق حاشیه و نواحی منفصل شهری و فراهم کردن زمینه رفع مشکلات این مناطق باید مورد توجه جدی مسوولان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ محمدابراهیم زارعی روز جمعه در مراسم افتتاح کارگاه صنایع دستی شمیم خدمت که به همت اداره اوقاف در ناحیه منفصل شهری ننله دایر شده است، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم استان بویژه مناطق حاشیه و نواحی منفصل شهری و فراهم کردن زمینه رفع مشکلات این مناطق باید مورد توجه جدی مسوولان باشد.

زارعی تاکید کرد:  خدمت جهادی از وظایف اصلی و مهم مسوولان است و همه مدیران و مسوولان باید این مساله را اولویت کاری خود قرار دهند.
وی با اشاره یه راه‌اندازی کارگاه صنایع دستی شمیم خدمت در ناحیه منفصل شهری ننله توسط خیرین و اداره اوقاف استان افزود: فلسفه وقف در تاریخ حمایت از محرومین بوده است و اداره اوقاف استان نیز،در این زمینه با جدیدت تلاش می کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: اوقاف و امور خیریه استان با حضور به موقع و تاثیرگذار در تجهیز این کارگاه خیاطی و صنایع دستی زمینه اشتغال بیش از ۲۱ نفر را فراهم آورده و این مهم جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی چنین کارگاه‌هایی نیازمند اهتمام همگانی مسوولان است، به طوریکه هم‌اکنون آموزش و پرورش،ورزش و جوانان،نمایندگان مجلس،اوقاف و امور خیریه ،شهرداری و نهادهای بسیاری با وحدت و یکپارچگی زمینه را برای خدمت رسانی به این منطقه فراهم آوردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز