رییس هیئت اسکیت البرز:

برگزاری مسابقات اسکیت استانی نشاط آفرین بود / تقدیر از ملی‌پوش پرافتخار البرز در خلال مسابقات

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۳۸۲۳۰
برگزاری مسابقات اسکیت استانی نشاط آفرین بود / تقدیر از ملی‌پوش پرافتخار البرز در خلال مسابقات
رییس هیئت اسکیت استان البرز با بیان اینکه برگزاری مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته قبل بسیار نشاط آفرین و انگیزه بخش بود گفت: امیدوارم بتوانیم با عادی تر شدن شرایط بار دیگر به روزهای پر رونق گذشته باز گردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمود فرهنگ رنجبر اظهار کرد: مسابقات اسکیت سرعت استان البرز پس از ماه ها وقفه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور شهرستان های استان در دو بخش پسران ودختران و در رده های سنی مختلف به میزبانی شهرستان فردیس وبا حمایت و اسپانسری آکادمی سروش اسکیت وشرکت CTP(تنها برند ایرانی تولید کننده کفش های اسکیت) برگزار شد و به شدت مورد توجه واستقبال اسکیت بازان استان قرارگرفت.

وی افزود: البته با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا نتوانستیم پذیرای همه علاقمندان باشیم با این حال مسابقاتی پرشور و جذاب رقم خورد و بسیار برای فعالان این رشته نشاط آفرین بود.

فرهنگ رنجبر تصریح کرد: در خلال برگزاری این مسابقات فرصتی مهیا شد تا از شروین اولیازاده نفر اول انتخابی تیم ملی جوانان قدردانی کنیم ضمن آنکه در بخشی ویژه نیز از اصغر روحانی فرزند گرانمایه شهید والا مقام به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز تقدیر به عمل آمد.

متولی اسکیت در استان البرز با قدردانی از همراهی همه ارکان اسکیت البرز خصوصا ،خانواده ورزشکاران ،اعضای هیات،داوران ومدیران پیست های اسکیت استان گفت: مسابقات در نهایت دقت و بارعایت کامل پروتکل ها برگزار شد و با زمان بندی درست تیم اجرایی موفق شدیم بدون ازدحام و تراکم جمعیت آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

12

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز