به مناسبت آغاز سال تحصیلی؛

استودیو آموزشی الفبا آموزش و پرورش لرستان افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۸۲۳۵
استودیو آموزشی الفبا آموزش و پرورش  لرستان افتتاح شد
به مناسبت آغاز سال تحصیلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان، استودیو آموزشی الفبا آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ روز شنبه در مراسمی به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان، استودیو آموزشی الفبا آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد افتتاح شد.

به گفته رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان،  برای ساخت این استودیو که به سفارش آموزش و پرورش ناحیه ۲ و با هدف ارتقا روش های نوین یاددهی و یادگیری بخصوص در ایام کرونا ایجاد شده است بیش از ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده و اولین استودیو استاندارد و حرفه ای آموزش و پرورش لرستان به منظور تولید محتوای آموزشی و پرورشی می باشد.

صیاد درگاه پور ضمن تقدیر از تلاشها و حمایت‌های سیدعیسی سهرابی سرپرست آموزش و پرورش استان و محسنی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد در این زمینه گفت: بعد از ایجاد استودیو خبری الفبا که سه سال پیش در محل اداره کل آموزش و پرورش استان ایجاد شد حال این استودیو با ۳دکور متفاوت قابلیت اجرای برنامه های خبری و همچنین حضور معلمان برای تدریس آنلاین و آفلاین در بستر فضای مجازی را دارد.

گفتنی است در بحث فعالیت استودیوهای تخصصی، دستگاه تعلیم و تربیت استان از موفق ترین ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور و همچنین پیشتاز در بین دستگاههای اجرایی استان می باشد و در حاشیه این افتتاح نیز حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی و  خادمی استاندار لرستان در گفتگویی صمیمی خاطرات خود در ایام تحصیل خود را بیان کردند.

 

نظر شما