دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل؛

رشته های فدراسیون انجمن های ورزشی نیاز به زیرساخت های تخصصی دارند

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۸:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۸۲۶۲
رشته های فدراسیون انجمن های ورزشی نیاز به زیرساخت های تخصصی دارند
دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با رئیس انجمن بیس بال کشور، رشته های هیات انجمن های ورزشی نیاز به زیرساخت های تخصصی دارند.

به گزارش برنا از اردبیل، نشست مشترک مسئول کمیته بیس بال و سافت بال فدراسیون انجمن های ورزشی به همراه رئیس هیات انجمن های ورزشی با مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل در راستای توسعه این دو رشته ورزشی در اردبیل برگزار شد.

در این دیدار مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه فدراسیون انجمن های ورزشی از جامعه هدف بزرگی برخوردار است گفت: رشته های این فدراسیون نیاز به زیر ساخت های تخصصی دارند که برای ایجاد این زیر ساخت ها و فراهم کردن نیاز ورزشکاران این هیات درمرکز استان تلاش خواهیم کرد.

دکتر انوشیروانی افزود: هیات انجمن های ورزشی یکی از فعال ترین هیاتها استان می باشد که توانست با فعال کردن رشته های ورزشی همچون فلوربال، دارت و راگبی در دو بخش بانوان و آقایان گام بلندی را برای توسعه رشته های ورزشی دیگر این هیات بر دارد که امروز هم شاهد فعال کردن دو رشته دیگر بیس بال و سافت بال را در اردبیل خواهیم بود.

منصوریان رئیس انجمن بیس بال فدراسیون هم با ابراز امید واری و توجه ویژه مدیرکل ورزش وجوانان به رشته های ورزی این فدراسیون در استان اردبیل، استان اردبیل را یکی از پایگاه های رشته های قلوربال، راگبی، دارت، سافت بال و بیس بال در منطقه دانست و گفت: در همین راستا تلاش خواهیم کرد که مربیان با تجربه ای را برای پرورش مربیان مجرب و توسعه این رشته های ورزشی در منطقه به اردبیل اعزام بکنیم و با اهتمام ویژه ای که در استان برای فعالیت این نوع رشته ها وجود دارد آینده روشنی را برای استان اردبیل خواهیم دید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز