فیبرنوری بستری قابل توسعه و درآمدزاست

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۸:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۸۴۹۳
فیبرنوری بستری قابل توسعه و درآمدزاست
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: فیبرنوری بستری قابل توسعه و درآمدزاست.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، صادق حسین دوستی در جلسه هفتگی کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه زیرساخت لازم برای توسعه شهر هوشمند را فراهم کرده است.

وی افزود: این پروژه نمونه بارز مدیریت بدون هزینه است که نشان می دهد بدون هزینه و با مدیریت وضع موجود نیز می توان پروژه های فاخر و بزرگی را برنامه ریزی و به سرانجام رساند.

 معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ارومیه اظهار کرد: هوشمندسازی در حوزه سلامت یکی از موضوعاتی است که می توان از طریقه پروژه فیبرنوری اختصاصی و با استفاده از ظرفیت مراکز درمانی پیش بینی کرد.

حسین دوستی تصریح کرد: با اجاره فیبرنوری به FCP ها و همچنین سازمانها و دستگاههای اجرایی غیر از شهرداری می توان به درآمد پایدار در این حوزه اندیشید و عملیاتی کرد.

وی ادامه داد: فیبر نوری بستری قابل توسعه بوده و در خصوص مباحث درآمدزایی در آینده مورد توجه ویژه قرار خواهد داشت.

حسین دوستی همچنین اشاره ای نیز به دکل های مخابراتی سطح شهر داشت و خاطرنشان کرد: بحث مجوز به دکل های مخابراتی با شهرداری است اما سازمان تنظیم مقررات رادیویی در خصوص نصب و احداث استاندارد این دکل ها نظارت داشته و به طور منظم نیز تشعشعات دکل های مخابراتی کنترل می شوند تا از محدوده مجاز فراتر نروند.

نظر شما