به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با اربعین حسینی؛

گرمیداشت ۳۱۳ شهید مربی کشور و شهدای ورزشکار استان اردبیل برگزار شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۲۳۸۷۰۷
گرمیداشت ۳۱۳ شهید مربی کشور و شهدای ورزشکار استان 
اردبیل برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با اربعین حسینی گرمیداشت 313 شهید مربی کشور و شهدای ورزشکار استان اردبیل برگزارشد
به گزارش برنا از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با اربعین حسینی مراسم گرمیداشت 313 شهید مربی کشور و شهدای ورزشکار استان اردبیل با محوریت شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا و شهید حسن رجب زاده با حضور سرهنگ دهقانی نیا فرمانده سپاه ناحیه اردبیل، میر عباسزاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ، سرهنگ مهدیزاده مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان ادبیل، معا ونین و کارمندان اداره کل ورزش وجوانان ، روسای هیات های ورزشی، دبیران سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل در سالن حسن رضازاده برگزار شد.
حجت السلام میر عباسزاده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و امام شهدا گفت: سرمشق همه ی شهدای ما عاشورا بود و مجالس شهدا مجالس تجدید عهد و میثاق با شهدا و امام شهداست شهدای ما با صداقت با خدای خود عهد بستن و این عهد برگرفته از عهدی است که یاران امام حسین (ع)در شب عاشورا با امام خود بسته بودند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی افزود: بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها اعم از علمی و ورزشی و ...... به دست فرزندان این مرزو بوم پیشرفت چشم گیری داشت و این به برکت خون شهدای ما بود.
حجت السلام میر عباسزاده اضافه کرد: شهدای ما هویت و حریت ما هستند و ما امروز خود را برای رسیدن به قله های بلند مرتبه در تمامی عرصه ها مدیون و مرهون خون شهدا می دانیم.
در پایان این مراسم مداح اهل بیت کربلای کیوان افتخاری با ذکر مصیبت یاد و خاطر شهدا ، امام شهدا و شهدای کربلا و اسرای کربلا را گرامی داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز