رئیس کل دادگستری استان اردبیل؛

۶۲ سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی راه اندازی شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۵:۴۰:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۹۱۶۰
۶۲ سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی راه اندازی شد
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از راه اندازی ۶۲ سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی استان خبر داد.

به گزارش برنا از اردبیل  و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در جریان بازدید از سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت:۶۲ سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی راه‌اندازی شده و بهرمندی بیشتر از خدمات الکترونیکی لازم است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های تشکیلات قضایی استان عمل بر اساس سند تحول قضایی است و این سند یک سند بنیادی و سازمانی بوده که عمل بر مبنای آن تکلیف قانونی و شرعی برای تشکیلات قضایی ایجاد نموده است. از این‌رو دستگاه قضایی استان نیز به‌طور جد و قاطعانه و به‌صورت مدون و برنامه‌ریزی شده سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی از مرکز را اجرایی می‌نماید.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل اشاعه و ترویج تفکر بسیجی در جامعه را بسیار مهم و ضروری دانست و ادامه داد: مسلما روحیه بسیجی و کار جهادگونه در تشکیلات قضایی موجب تسریع در رسیدگی‌ها و جلب رضایتمندی عمومی مردم بوده و این امر از مهم‌ترین اهداف در دستگاه قضایی است.
کریم نوروزی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد این سازمان گفت: رسیدگی در سازمان نه تنها به روز بلکه به ساعت بوده و این مرهون همت شبانه‌روزی همکاران است.
وی همچنین به طرح مسائل و مشکلات موجود از جمله وضعیت نامناسب محل ساختمان سازمان پرداخته خواستار پی‌گیری و برطرف شدن این مشکل از سوی رئیس تشکیلات قضایی استان اردبیل شد.

 

نظر شما